سرویس تجسمی هنرآنلاین: جاوید قائم مقامی مدیر اجرایی بنیاد پژمان که برنامه‌ریزی و اجرای بخش نشست‌های نخستین هفته هنر تهران را برعهده دارد در گفت و گو با هنرآنلاین گفت: هفته هنر تیر که شاخه دیگری از رویداد تیرآرت است، 14 تا 21 دی در تهران برگزار می‌شود. علاوه بر بخش نمایشگاهی که با مشارکت 21 گالری شکل گرفته است، بخش دیگری به نشست‌ها و سخنرانی‌ها اختصاص دارد که در 4 فضا برگزار خواهند شد.

قائم‌مقامی ادامه داد: خانه وارطان، خانه هنرمندان، کافه گودو یاس و موسسه خوانش، محل‌هایی هستند که در روزهای مختلف میزبان نشست‌ها خواهند بود. ما در هر روز حداقل 2 و حداکثر 4 نشست را برگزار خواهیم کرد و مدیریت برگزاری این نشست‌ها را سهراب کاشانی بر عهده دارد.

او درباره نحوه انتخاب سخنرانان هفته هنر تیر گفت: تعدادی از کیوریتورها، مجموعه‌داران و هنرمندانی که در هنر معاصر ایران فعال هستند به سخنرانی در این جلسات می‌پردازند. انتخاب این افراد بیشتر به سلیقه بنیاد پژمان بازمی‌گردد و بر اساس تجربیاتی که در طول 3 سال فعالیت خود کسب کرده‌ایم این عده انتخاب شده‌اند.

قائم مقامی افزود: بنیاد پژمان علاوه بر بخش نشست‌ها، در فضای اقامتی کندوان نیز نمایشگاه "با خودتان مغز بیاورید" را برگزار می‌کند. همه فضاهای نمایشی حاضر در هفته هنر تهران برای افزایش امکان مشارکت شهروندان، در این هفته از ساعت 11 تا 21 فعال هستند.

گفتنی است نشست‌های هفته هنر تیر از 15 تا 20 دی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این رویداد هنری به نشانی https://teerart.com/teer-art-week-2019/ مراجعه کنند:

جدول تیرآرت