سرویس تجسمی هنرآنلاین: نمایشگاهی از آثار شاگردان ثمیلا امیرابراهیمی با عنوان "حکایات و خیالات" در گالری سایه برپاست. در این نمایشگاه که تعداد زیادی از آثار بهترین شاگردان ابراهیمی در آن گردآوری شده است معصومه مولایی انتخاب کرده است.

این نمایشگاه‌گردان درباره این نمایشگاه گفت: این آثار مربوط به شاگردان ده سال گذشته خانم ابراهیمی هستند و ایده آن از آنجا شکل گرفت که متوجه شدیم بسیاری از شاگردان در این سال‌ها توانستند خودشان را پیدا کنند و نقاشی‌های هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خودشان را پیدا کرد.

او گفت: روی هم رفته ۱۳ هنرمند در این نمایشگاه به ارائه آثار پرداخته‌اند  و تعداد ۱۱۰ اثر به نمایش گذاشته شده است. هر یک از این هنرمندان شیوه خاص خود را در نقاشی دارند ولی نقطه اشتراک‌شان این است که در این سال‌ها شاگرد ثمیلا امیرابراهیمی بودند و در کنار او رشد و تکامل پیدا کرده‌اند. وگرنه به قول خود امیرابراهیمی هر یک از این سیزده هنرمند راه خود را در نقاشی کشف کرده‌اند و همین گفته استاد کانسپت نمایشگاه را مشخص می‌کند.

معصومه مولایی که خود نیز آثارش را برای نمایش به این نمایشگاه آورده است توضیح داد: تکنیک آثار بسیار متنوع است. از آب مرکب داریم تا پاستل و مجسمه و میکس مدیا و در این زمینه محدودیتی نداشتیم.

او گفت: کارهایی با ابعاد بزرگ هم داریم ولی غلبه با آثار کوچک است. از وقتی شاگرد ثمیلا امیرابراهیمی بودم دلم می‌خواست چنین نمایشگاهی برگزار کنم. ولی هفت ماه قبل به صورت جدی کار را آغاز کردم و از شاگردان او خواستم کارهای‌شان را ارسال کنند. خودم نیز بیست تابلو در این نمایشگاه دارم.

این هنرمند با بیان اینکه اثری از ثمیلا امیرابراهیمی در این نمایشگاه نیست گفت: ابتدای امر بازدیدکنندگان تصور می‌کردند با یک نمایشگاه آماتوری رو به رو خواهند بود و طرح و اسکیس تماشا خواهند کرد ولی مشاهده کردند که هنرمندان بهترین آثارشان را به این نمایشگاه آوردند.

معصومه مولایی در پایان گفت: آثار را تا دو میلیون تومان قیمت‌گذاری کردیم و بیش از سی اثر در روزهای نخست به فروش رفت.

نمایشگاه "حکایات و خیالات" با آثاری از سارا آل‌علی، فرزانه بابایی، سروین بنکدار، تارا تابان، سارا زهرایی، فاطمه شاهرودی، سوفی عرفانی، ملیکا فرزان‌پور، شهربانو کاویانی، سعیده گرجی، معصومه ملایی، آزاده نعمتی و سوزان هاتفی منفرد تا ۲۸ آذر ماه در گالری سایه برپاست.