به گزارش هنرآنلاین، به مناسبت هفته گرامیداشت افراد دارای معلولیت، نمایشگاه گروهی نقاشی "هنر فراتر از محدودیت‌ها" با اکران آثاری از هنرمندان چند مرکز آموزشی، توانبخشی از جمله مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، مرکز توانبخشی عاطفه، مرکز جامع توانبخشی عمل و مراکز ملائک، ارمغان و زینب از 23 تا 30 آذرماه در گالری شماره 2 پردیس ملت به نمایش درخواهد آمد.

افتتاحیه این نمایشگاه روز جمعه 23 آذرماه از ساعت 17 الی 20 با حضور هنرمندان مطرح کشور، علاقه‌مندان به آثار هنری و صاحبان آثار برگزار خواهد شد و هنردوستان  می‌توانند تا 30 آذر از ساعت 11 تا 20 از این نمایشگاه بازدید نمایند.

نقاشی‌های این نمایشگاه برای فروش عرضه خواهد شد و استقبال علاقه‌مندان از آثار هنری می‌تواند در کسب استقلال اجتماعی و حضور موثر در جامعه پدیدآورندگان، نقش به سزایی ایفا کند.

علاقمندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه "هنر فراتر از محدودیت‌ها" به گالری شماره 2 پردیس سینمایی ملت واقع  در خیابان ولیعصر (عج)، بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، روبروی بزرگراه کردستان، پردیس سینما گالری ملت، طبقه منفی٢ مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با با شماره 88371096  (دبیرخانه نمایشگاه) تماس حاصل کنند.