به گزارش هنرآنلاین، پایان‌نامه پریسا گماریان با عنوان "کمال از دیدگاه تفکر شرقی در عکاسی براساس دیدگاه‌های سیدحسین نصر" ساعت 15 در گالری میرمیران برگزار می‌شود. سپس در گالری تابستان و ساعت 16 ابراهیم حیدری، روح­الله وحدتی و ابوالفضل نسایی در خصوص "فتوژورنالیسم و داستان‌گویی بصری" گفتگو می‌کنند.

سالن شهناز، در بخش "در جستجوی راهی نو" از ساعت16:50 با سخنرانی حمیدرضا مجیدی درباره "عکس‌واره" و داوود یاراحمدی درباره "اقتصاد فرهنگ و هنر؛ پشت پرده حراجی‌ها و نمایشگاه‌های جهانی" پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

بخش "کارگاه‌ها و نشست­های تخصصی" نیز از ساعت 10 صبح با سخنرانی بهمن رئوفی درباره "ویرایش عکس‌های تبلیغاتی" و سپس دکتر حمیدرضا شعیری و مسعود دلخواه با موضوع "خواسته‌های متقابل عکاسان تئاتر و کارگردانان" شروع به کار خواهد کرد. سپس در ساعت 18 مجید دوخته­چی‌زاده، دکتر مهدی رحیمیان، محمد خادمیان و مسعود زنده‌روح کرمانی درباره "آغاز عکاسی در دانشگاه های ایران" مجموعه سخنرانی‌های این بخش را به پایان می‌رسانند.

گالری بهار نیز که میزبان بخش "به سوی نگاه شخصی" است. مهری رحیم‌زاده و شهرزاد کرمی با مجموعه آثار خود از ساعت 15 و دکتر محمد خدادادی مترجم‌زاده با موضوع "نگاه- شاید- شخصی" از ساعت 17، هنرمندانی هستند که میزبان عکاسان، دانشجویان و علاقه‌مندان خواهند بود.

هفتمین همایش 10 روز با عکاسان ایران 14 تا 23 آذرماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.