به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه دایمی آثار هنری با عنوان ابداعی "نگار مکتب خانه" که از سال 94 با حمایت حجت السلام والمسلمین مهدی خاموشی افتتاح شد، برای نخستین میزبان حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، رییس جدید این سازمان بود.

رییس جدید سازمان تبلیغات اسلامی در حاشیه بازدید از آثار این نمایشگاه، با تمجید از تنوع آثار هنری نمایشگاه دائمی نگار مکتب خانه، این آثار هنری را نشانه نبوغ هنری و تعهد هنرمندان ایران زمین توصیف کرد.

بر اساس این گزارش، کتابشهر ایران در نیمه دوم از دهه اول فعالیت خود، با هدف حمایت از آثار فاخر هنری هنرمندان ایرانی، بیش از دو هزار اثر هنری شاخص نقاشی، نقاشیخط و خوشنویسی از ۷۰ هنرمند برجسته خریداری کرده است.

از جمله هنرمندانی که آثار آنان تاکنون در این نمایشگاه به نمایش درآمده، می‌توان به هنرمندانی چون جلیل رسولی، نصرالله‌افجه‌ای، سهراب سپهری، محمدعلی ترقی‌جاه، کامبیز درم‌بخش، احمد وثوق احمدی، هادی روشن‌ضمیر، حسن روح الامین، ابوالفضل خزاعی، میثم سلطانی، علیرضا محبی، حمید غبرانژاد، محمد جوادزاده، محمود زنده‌رودی، شمس‌الدین غازی، عطاءالله ذی‌نوری، احمد محمدپور، محسن کرمی، پرویز کلانتری و محمدسعید نقاشیان اشاره کرد.

یکی از آثار شاخص این نمایشگاه، تابلوی نقاشی ارزشمند "عرش بر زمین افتاد" به قلم هنرمندانه حسن روح‌الامین، از هنرمندان جوان خوش ذوق و متعهد کشورمان است.

نمایشگاه "نگار مکتب‌خانه" هر هفته از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۹ به نشانی میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، انتهای کوچه شهید صیرفی‌پور، مجتمع سرچشمه پذیرای دانش‌آموزان و علاقمندان آثار هنری است.