به گزارش هنرآنلاین، آمیدا در سال 1390 به همت جمعی از هنرمندان در حال تحصیل کارشناسی ارشد تصویرسازی شکل گرفته که نام‌شان را از عبارت "آرزوی ماندگاری یک دوستی ابدی" اخذ کرده‌اند؛ اعضای این گروه عبارتند از مریم ارشادی فارسانی، معصـــومه اعتبارزاده، بهدخت بهروزی، هاله تــوکلی، گلنـــاز خانعلیــزاده، آزاده خیــــرآبادی، زیبــــــا ذاکر، محسن رزاقی، الهام شایــــــان‌فر، مریم شــــاهورانی، آیســــان صادقی، عطیه ضیغمی، پریسا طالع‌زاده، الهه فرمانیان، فهیمه فریمانه، پیمان مبـارکی، امیرمحمدخانی، حمیده معتمــــدفر، ســارا نوروز کـــرمـــانشاهی و سیمین هنـــــرور.

اولین فعالیت آمیدا برگزاری نمایشگاهی با موضوع آزاد در شهریور 1394 در موزه هنر ملی ایرانی، نگارخانه پردیس بود، که مورد استقبال اهالی هنر قرار گرفت.

گرچه وجه مشترک این گروه تصویرسازی و تشریک مساعی با یکدیگر است، ولی تنوع آثار گویای این است که هر کدام از هنرمندان با نگاهی مجزا و زبان شخصی، مسیر هنری متفاوتی را برای بیان موضوع کلاغ طی کرده‌اند.

نمایشگاه "کلاغ 20 تصویر 20 روایت" عصر جمعه 25 آبان در گالری مژده به نشانی سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، خیابان هجدهم شرقی، پلاک 27، افتتاح و غیر از شنبه تا دوم آذر ماه هر روز از ساعت 12 تا 20 به تماشا خواهد بود.