سرویس تجسمی هنرآنلاین: روز چهارشنبه 17 اکتبر، دومین نمایشگاه "روایت‌های فرهنگی، یک نقشه هنری از خاورمیانه" در کانتمپرری آرت پلتفرم کویت افتتاح شد. این نمایشگاه توسط نشریهselections کیوریتوری و اجرا شده و در آن آثار 200 هنرمند از کشورهای خاورمیانه به نمایش درآمده است.

از ایران 21 هنرمند از طرف گالری زیرزمین دستان در این نمایشگاه حضور دارند که آثار خود را در کنار هنرمندانی از عراق، مصر، لبنان، فلسطین، سوریه، سودان، تونس و... به نمایش گذاشته‌اند.

کویت در این رویداد صحنه نمایش روایت‌های فرهنگی است که آثار جدید و منحصر به فرد هنرمندان خاورمیانه را به ارمغان می‌آورد. هنرمندان دنیای عرب و فارسی با توجه به قرن‌ها سنت و دانش، آثاری را ایجاد کرده‌اند که فرهنگ غنی آنها را نشان می‌دهند و از مرزهای منطقه عبور می‌کنند.

این مجموعه گسترده از آثار هنریِ استعدادهای تثبیت شده یا در حال ظهور منطقه، یک نقشه بصری خیره کننده از دنیای هنر عربی و فارسی با آثار منحصر به فرد از کشورهای مختلف را فراهم می‌کند. این مجموعه که قرار است در سراسر جهان سفر کند، نشان دهنده مشارکت هنری در این منطقه است، و در عین حال شخصیت استثنایی هر کشور را نشان می‌دهد.

عاطفه مجیدی نژاد، آتوسا جان نثاری، آهو ماهر، امیر سقراطی ، آیدین خانکشی‌پور، امین اکبری، امین منتظری، برادران قاسمی، میر محمد فتاحی، مهسا کریمی، کاوه ایرانی، حبیب فرج آبادی، سینا چوپانی، صدرا بنی اسدی، صدف حسامیان، نریمان فرخی، بهاره نوابی، یاشار صلاحی، سوگل کاشانی و کوروش صالحی هنرمندان ایرانی حاضر در این نمایشگاه هستند.