به گزارش هنرآنلاین، "دیونگاشت" عنوان این نمایشگاه است که در آن حدود 25 اثر با تکنیک‌های اکریلیک، آب مرکب و زغال روی دیوار گالری مژده می‌رود.

کرمی درباره عنوان "دیونگاشت" توضیح داد: گزینش نام دیو برای آفریده‌های هنری که دستمایه کارشان دبیره (الفبا)، خوشنویسی، نویسه و نگاره‌های رازوار است، شاید سهمگین و سربسته به نظر رسد، اما در زبان باستانی واژه "دی وﹶ" به معنی درخشیدن و پرتو  است.

این هنرمند توضیح داد: برگزیدن نام دیو با این انگیزه است که بنا به نوشتار ایرانی، آفرینش دبیره را وابسته به دیوان می‌دانند و شاید اشاره و ایمایی دارد به روزگار باستانی و سرچشمه‌های نخستین جهان‌نگری اشراقی، شهودی و اندیشه انتزاعی- دینی و باز، گرایش به گونه‌ای از آغازین‌گرایی در گونه‌های هنری که یادآور آن خاطره ازلی‌‌اند و شاید همانی که سهروردی "کلمات المرموزة الاولین" می‌نامد و جاویدان خردش می‌خواند.

کرمی همچنین گفت: حدود بیست سال است که خوشنویسی کار می‌کنم و رشته دانشگاهی‌ام گرافیک است. همیشه خواستم ویژگی‌های گرافیکی در خوشنویسی‌ام حضور داشته باشد و همچنین ویژگی‌های خوشنویسانه در گرافیک. پژوهش‌هایی را در حیطه مطالعات تطبیقی فلسفه و اسطوره‌شناسی هند و ایران انجام دادم که تاثیر زیادی روی کارهام داشتند و به نمادها و نشان‌های مشترکی در الفبا رسیده‌ام.

نمایشگاه آثار محسن کرمی عصر جمعه ۲۷ مهر ماه گشایش می‌یابد و تا چهارم آبان (غیر از شنبه) در  گالری مژده به نشانی سعادت آباد، سرو شرقی، علامه شمالی، خیابان هجدهم شرقی، پلاک ۲۷ دایر است.