سرویس تجسمی هنرآنلاین: "با هم از این منظر ..." نام نمایشگاهی از آثار هنری است که با موضوع پرتره‌های ایرانی، ایران‌شناسی و معماری ایران در سه مدیای متفاوت در قالب نقاشی، عکاسی و دیجیتال‌آرت شکل گرفته است. این نمایشگاه برای حمایت از کودکان توانیاب و ایتام ایدز در نگارخانه آشیانه مهر برگزار می‌شود.

انجمن احیای ارزش‌ها، که برگزار کننده این نمایشگاه است، یک سازمان عام‌المنفعه است که طی 19 سال فعالیت خود کوشیده تا به کودکان توانیاب و ایتام ایدز یاری رساند تا در سلامت اجتماعی جامعه نقش موثری ایفا کند. این نمایشگاه در حمایت از این گروه افراد برگزار می‌شود و بخشی از عواید حاصل از آن صرف این کودکان و خانواده‌های آنان خواهد شد.

در این نمایشگاه تعداد 90 اثر از آثار هنرمندانی چون حسین ماهر، مهرداد خطایی، علی ترقی جاه، برنا ایزدپناه، رضا هدایت، علی بیگی، سمیرا اسکندرفر، افشین نیک‌روش، هلنا شین دشت‌گل، بهزاد بزرگی و... به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایشگاه "با هم از این منظر ..." از تاریخ 27 مهرماه در محل انجمن واقع در میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، بین چهار راه فرصت و نصرت، کوچه جعفرزادگان، پلاک 2 برگزار می‌شود. علاقه مندان می توانند به مدت 7 روز از ساعت 10 تا 17 به نگارخانه آشیانه مهر مراجعه کنند.