به گزارش هنرآنلاین، سیژر در اصطلاح پزشکى به حمله ناگهانى عصبى اطلاق می‌شود که انسان در آن فاقد هرگونه هشیارى است. آرزو غلامى در بخشى از  استیتمنت این مجموعه نقاشى‌هایش بیان می‌کند : 

تکانه‌ای مهیب از اتفاقات بر انسان معاصر به مثابه یک (حمله عصبی ناگهانی) که در آن انسان فاقد هرگونه هوشیاری، یا همانند رقصنده‌ای زایل شده جسم خود را بی‌محابا به هر سو پرتاب می‌کند و یا در خلسه‌ای عمیق در درون خود و در فضای بی‌کران فراموشی، مبهوت، تن به کما می‌دهد.

انسان‌هایی سردرگم در خود یا در دیگری؛ فرو غلتیده، بی‌هیچ تعلق خاطر به زمانی یا مکانی، بین دو دنیای واقعیت و انتزاع خود در رفت و آمدند؛ که گهگاه آبیِ آسمانیِ امیدی هرچند اندک در این هیاهو قصد سر برآوردن دارد.

این نمایشگاه که شامل نقاشى‌هایی در سبک اکسپرسیونیسم انتزاعى است که با تکنیک اکرلیک روى بوم نقش بسته‌اند و همانطور که از اندیشه نقاش بر می‌آید نمایانگر بهت و سرگردانی انسان معاصر است.

این نمایشگاه جمعه ٢٧ مهرماه ١٣٩٧ از ساعت ١٦ تا ٢١ در گالرى سایه افتتاح می‌شود و تا دوم آبان ماه همه روزه از ساعت ١١ تا ٢٠ به نشانى کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچه سیزدهم، شماره ٢١ میزبان علاقه‌مندان به هنر و هنرمندان است.