به گزارش هنرآنلاین، این کارگاه به مناسبت ایام سوگواری محرم و صفر در گالری پردیس باغ موزه هنر ایرانی برپا می‌شود و علاقه‌مندان همه روزه به غیر از روزهای سه شنبه و پنج شنبه و از ساعت 10 تا 17 می‌توانند به تماشای مراحل خلق اثر بنشینند.

محمدرضا حسینی از سال 1366 و به صورت حرفه‌ای هنر نقاشی روی گچ، پتینه و نقاشی قهوه‌خانه‌ای را در محضر استاد عباس بلوکی‌فر آموخت.

وی تاکنون بیش از 30 پرده عاشورایی و 50 پرده کوچک با موضوعات مختلف را به تصویر کشیده و در نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی متعددی حضور داشته است.

یک فیلم مستند با موضوع نقاشی قهوه‌خانه‌ای و با عنوان " راویان عشق " از آثار ایشان ساخته و در سال 1396 از شبکه چهار سیما به روی آنتن رفت.

آخرین پرده نقاشی ایشان با عنوان "واقعه عاشورا" در گالری پردیس باغ موزه هنر ایرانی به تصویر کشیده می‌شود و در روز اربعین حسینی با حضور هنرمندان و هنر دوستان رونمایی خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 22686063 و 22686064 تماس گرفته و برای بازدید به نشانی چهارراه پارک وی، خیابان شهید فیاضی، خیابان بوسنی هرزگوین، سه راه دکتر حسابی، باغ موزه هنرایرانی مراجعه نمایند.