سرویس تجسمی هنرآنلاین: حضور تمامی هنرمندان آماتور و حرفه‌ای از سراسر جهان در این رویداد هنری آزاد است. این جشنواره در دو بخش بزرگسالان (ویژه هنرمندان با سن بالاتر از 17 سال) و نوجوانان (هنرمندان کمتر از 17 سال) علاقمندان را به رقابت فرا می‌خواند.

هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر تا 3 اثر را به مسابقه بفرستد، آثار ارسالی می‌تواند رنگی و یا سیاه – سفید بوده و تکنیک اجرای کار آزاد است. همچنین این آثار می‌تواند دیجیتالی یا دستی ارائه شوند.

آثاری که قبلا منتشر شده باشند می‌توانند در جشنواره حضور یابند اما آثاری که قبلا جایزه برده باشند امکان حضور در مسابقه را ندارند.

گفتنی است؛ آثار ارسالی ابتدا توسط کمیته انتخاب بررسی و سپس برای داوری نهایی به گروه داوری ارسال خواهد شد. در بخش بزرگسالان به منتخبین یک جایزه بزرگ به ارزش 3000 دلار، جایزه دوم سفر به ترکیه به مدت 5 روز برای 2 نفر، جایزه سوم سفر به ترکیه به مدت 3 روز برای 2 نفر ، جایزه پرفسور آتیلا اوزر به ارزش 1500 دلار و 2 جایزه مخصوص اهدا می‌شود.

در بخش نوجوانان نیز یک جایزه بزرگ به ارزش 1500 دلار و 2 جایزه مخصوص به منتخبین اهدا می‌شود.

علاقمندان به حضور در این رویداد هنری می‌بایست آثار خود را به همراه مشخصات کامل و امضا هنرمند حداکثر تا تاریخ دوشنبه 10 دی ماه  1397 ارسال کنند.

آدرس پستی ارسال آثار:

Nazmi KOZAK

Anadolu University,

Faculty of Tourism

Yunus Emre Campus,

26470 Eskisehir/TURKEY

ایمیل ارسال آثار :

tourismcartoon@gmail.com