به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاهی تحت عنوان " آبستره" از جدیدترین آثار 9 هنرمند ایرانی در این گالری برپا خواهد شد. در این نمایشگاه حدود 30 اثر روی دیوار خواهد رفت.

در این نمایشگاه آبستره که یک تکنیک واراداتی است از نگاه هنرمندان ایرانی که همگی رزومه‌های قوی و سابقه طولانی در برگزاری نمایشگاه‌های مختلف دارند، به نمایش درخواهد آمد. این آثار برگرفته از نگاهی شرقی و ایرانی به نقاشی‌های مفهمومی است که با نگاهی متفاوت به هنر مدرن سعی به محک جدید خود در این عرصه دارند. نقاشی‌های هنرمندان ایرانی برشی نازک، جزئی و کامل از نمایش دنیای درون اما از روایتی مختص به نقطۀ دید هنرمند است که با هدف اصلی آن انتقال احساسات و عواطف بدون تکیه بر محیط است و به مخاطبان هنر می‌آموزد تا دخالتی در برداشت خود از اثر هنری نداشته‌ باشند.

در این نمایشگاه آثاری از ایرج شایسته‌پور، گیتی نوروزیان، رامین شهوق، مریم مقدم، صبا موسوی، غزل وکیلی، شروین کندری، مهرانگیز میانی و آرش رضوی روی دیوار خواهد رفت.

این نمایشگاه از دوم اکتبر تا پانزدهم این ماه میلادی( 10 مهر تا 23 مهر) در گالری 7artgallery برپا خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 15 تا ۲۰ به این گالری استانبول، خیابان استقلال، محله گالاتا، خیابان سردار اکرام، پلاک 16 مراجعه کنند و یا  برای کسب اطلاعات بیشتر در ایران می‌توانند با تلفن ۸۶۰۷۲۶۰۲ تماس بگیرند.