سرویس استان‌های هنرآنلاین: اثر احمدرضا سهرابی کارتونیست شیرازی به مرحله پایانی داوری چهاردهمین جشنواره بین‌المللی LIMEIRA  برزیل راه یافت. جشنواره یاد شده از معتبرترین جشنواره‌های بین‌المللی کارتون برزیل است که امسال برگزار می‌شود. اثر کاریکاتوریست شیرازی درباره جام‌جهانی و عدالت، با این رویکرد و انگیزه خلق شده که

این جشنواره هر سال موضوعی خاص دارد و امسال نیز جام جهانی فوتبال و عدالت جهانی را با هم پیوند زده است. سهرابی در این اثر به طراحی اثر با مداد و روان نویس و به‌گونه دستی پرداخته و سپس با ابزار رایانه‌ای به آن جان بخشیده است.

این کاریکاتوریست، تاکنون برنده حدود ٣٠ جایزه از جشنواره‌های ملی و بین‌المللی شده و آثارش ضمن راهیابی به نمایشگاه‌های معتبر جهانی در کاتالوگ جشنواره‌های بین‌المللی کارتون و کاریکاتور اومیا ژاپن، نانجینگ چین، مازاتلان مکزیک، دوسالانه پرتغال، دوسالانه تهران، LM چین، آلکالا اسپانیا، دوسالانه آفریقا، برلین آلمان، نیلس بوگه دانمارک و آیدین دوغان ترکیه به چاپ رسیده است.

دریافت جایزه برتر جشنواره جهانی کارتون اندونزی، جایزه اول کاریکاتور نخستین جشن روزنامه نگاران جوان ایران در سال ٧٥، جایزه اول جشنواره مطبوعات خلیج فارس، جایزه دو دوره جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ‌های ایران و جایزه اول کاریکاتور بیست و یکمین جشنواره صدا و سیما از جمله افتخارات احمدرضا سهرابی به شمار می‌رود.

او که سابقه همکاری با روزنامه‌های آیینه جنوب (بوشهر)، نوید (اراک)، نیم نگاه (شیراز)، جام جم، فرهیختگان و اعتماد را دارد هم اکنون کاریکاتوریست روزنامه‌های همشهری و عصر مردم (شیراز) است.