سرویس تجسمی هنرآنلاین: حضور تمامی هنرمندان از سراسر جهان با سن بالاتر از 18 سال در این رقابت آزاد است.

امروزه چه سوالاتی را باید در مورد آموزش‌های جاری پرسید؟، در مورد چگونگی استفاده از خواندن و آموزش چه سوالاتی باید پرسیده شود؟، در دورانی که بجای کتاب، اطلاعات زیادی را از تلفن‌های همراه یا رایانه‌ها دریافت می‌کنیم چه عواقبی پیش خواهد آمد؟، چه تفاوت‌هایی بین کتاب خواندن و جستجو در اینترنت وجود دارد؟، نقش تکامل گونه‌های ما در خواندن چیست؟، چه باید بکنیم؟، چه کتاب‌هایی باید نوشته شوند و خوانده شوند؟، چه کسی باید یک کتاب بنویسد و هنوز آن را انجام نداده است؟، چه موضوعاتی باید بخوانیم؟ و ... از موضوعات این مسابقه است.

 هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر تا 3 اثر به جشنواره ارسال کند، ضمنا تکنیک اجرای کار آزاد است. آثار ارسالی می‌بایست اصل بوده و قبلا جایی منتشر نشده باشند، همچنین این آثار نباید همزمان در سایر رقابت‌ها و نمایشگاه‌ها به نمایش گذاشته شود.

آثار می‌تواند رنگی و یا سیاه – سفید بوده و اندازه آنها نباید بیش از  22 در 33 سانتیمتر باشند. آثار دیجیتال می‌بایست با وضوح 300 DPI و حجم کمتر از 10 مگابایت ارائه شوند.

علاقمندان به حضور در این رقابت می‌بایست آثار خود را به همراه نام و نام خانوادگی و عکس یا کاریکاتور هنرمند، آدرس، شماه تلفن، ایمیل، ملیت، عنوان اثر، بیوگرافی مختصر و اینکه چندمین بار حضور شما در این رقابت است را تا تاریخ دوشنبه 2 مهرماه 1397 به جشنواره ارسال کنند.

گفتنی است هیئت داوارن برای برگزیدگان اول، دوم و سوم جوایزی به شرح زیر درنظر گرفته است:

- هزینه سفر به Puebla، مکزیک شامل: حمل و نقل، اقامت و غذا.

- یک بلیت برای شرکت در جشنواره بین‌المللی درخشان که شامل بیش از 40 کنفرانس با حضور شخصیت‌های برجسته و تاثیرگذار هنری است.

- دسترسی به فعالیت‌های جنبی جشنواره، مراسم، ملاقات‌های هنری، نمایشگاه‌ها و غیره.

- ارائه کار در چارچوب جشنواره بین‌المللی ذهن درخشان

-  دریافت گواهی جشنواره بین‌المللی درخشان.

- سه اثر منتخب نیز تقدیرنامه دریافت خواهند کرد.

ضمنا نتایج در سایت www.ciudaddelasideas.com به نمایش در خواهد آمد.

آدرس پستی ارسال آثار:

Décimo Concurso Internacional de Caricaturas Burning Question

Colima 158, Col. Roma

Delegación Cuauhtémoc C.P.

06700

México D.F.

آدرس سایت برای ارسال آثار :

www.ciudaddelasideas.com/caricaturas