به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه نقاشی‌های علی‌اکبر جهانگرد با عنوان "خانه اگر هست..." روز 16ام شهریورماه در گالری ساربان افتتاح می‌شود. خانه و ویرانی از دغدغه‌های این نقاش بوده و در دوره‌های مختلف این موضوع را دنبال کرده‌است.

جهانگرد متولد قصر شیرین است و نقاشی‌های خود را با عنوان قصری امضا می‌کند. او در استیتمنت نمایشگاه آورد‌ه‌است: " خانه برای غیر‌مهاجر، امری ممکن و بدیهی است، چیزی که برای یک مهاجر در آرزوی "آن جایی دیگر" همواره به تعویق می‌افتد. مهاجرت هرگز برای من پایان نیافت و عنوان خانه‌ی از دست رفته، صفتی تحقیرآمیز شد دال بر آواره‌بودن و تعلق‌نداشتن به حدودی که برای یافتن خانه به آن چنگ می‌زدیم."

وی متولد سال 1355 و دارای مدرک دکتری تاریخ هنر است. او پیش از این چندین نمایشگاه انفرادی در شیراز برگزار‌کرده و در نهمین دوره بینال نقاشی تهران، چهارمین دوره بینال جهان اسلام، چهارمین دوره بینال پکن و نمایشگاه معرفی هنر ایران در کره‌جنوبی شرکت داشته‌است.

این نمایشگاه روز جمعه شانزدهم شهریور افتتاح شده و تا روز دوشنبه بیست و‌ششم ادامه خواهد‌‌داشت. علاقمندان می‌توانند برای تماشای آثار همه روزه به جز سه شنبه‌ها به گالری ساربان مراجعه کنند. این گالری در خیابان سهروردی شمالی، هویزه غربی، نبش خیابان شهید‌یوسفی، پلک130 واقع شده است.