به گزارش هنرآنلاین، در این نمایشگاه گروهی ۲۳ هنرمند در کنار هم جمع شده‌اند. ۴ مجسمه‌ساز؛ حسین تک زارع، احد قاضی، آتنا خسروی و مهشاد امامی و ۱۹ نقاش؛ شقایق کندری، شروین کندری، آزیتا صارمی، عادله بنایی، هنگام تنهایی، نسترن علوی، میثم شیخ، هانا آرام، مجتبی رستمی، آناهیتا زحمتکش، مطهره حیدر‌پور، زینب محمدی، نعیمه چوبانی، داوود دیلمی، مهسا ملکی، مهداد ملکی، شبنم غفاری، سپیده قائم مقام و ساناز حسین مردی از سراسر ایران در این رویداد شرکت دارند و موضوعی واحد را با دیدی متفاوت از هم به نمایش گذاشته‌اند.

در این نمایشگاه ۴۹ اثر؛ ۳۲ اثر نقاشی و ۱۷ اثر مجسمه، تحت لوای یک استیتمنت و نشان از دمیدن روح هنرمند به آثار و خلق آنها به نمایش گذاشته می‌شود.

در استیتمنت این نمایشگاه به قلم "آذر مهاجر" آمده است:

در آغاز هیچ نبود 

خط بود و نقطه و نقش

و بعد بی‌جان‌ها 

بیجان‌هایی که مشق‌های آفرینش هستند؛ آفرینش هر آنچه در ذهن و ضمیر هنرمند می‌گذرد...

سرنوشت بی‌جانها در گوشه و کنار آتلیه، کارگاه و خانه، هبوط بر بوم است و رستاخیزی برای رسیدن به معنا... هنرمند از روحش به بی‌جان‌ها می‌دمد؛ چه گلدان باشد، چه ظرفی سفالین یا حتی فیگور یک انسان یا حیوان یا هر چیز دیگر... تمام بیجان‌ها حتی اگر جان‌دار هم باشند، تصویری می‌شوند برآمده از نگاه و اندیشه هنرمند که درک آن نیازمند رهایی نگاه و اندیشه است. 

حتی برای تو که به تماشا آمده‌ای... 

نمایشگاه "بی‌جان‌های من" 19 تا 25 مرداد ماه در گالری شروه به نشانی خیابان فاطمی، خیابان دائمی، کوچه خجسته، پلاک ۹ برپاست.