سرویس تجسمی هنرآنلاین: نمایشگاه "غزال چوبی" با آثاری از معصومه سادات واحدی و مجید دارستانی فراهانی در نگارخانه هنر ایران برپاست. در این نمایشگاه مجموعه‌ای از مجسمه‌های چوبی به نمایش درآمده است.

معصومه سادات واحدی متولد 1360 در اراک است. او فارغ التحصیل رشته شیمی کاربردی است و فعالیت هنری در زمینه چوب و هنرهای چوبی را از سال 1379 آغاز کرد. واحدی مدیریت مجموعه فرهنگی هنری مهرگان اراک را بر عهده دارد و عضو انجمن بانوان کارآفرین کشور است. او به مدت 12 سال سابقه تولید در زمینه حجم و پیکره داشته و علاوه بر این سابقه تدریس در سازمان فنی و حرفه ای کشور را دارد.

مجید دارستانی فراهانی متولد 1353 درتهران و دارنده مقام دوم منبت جشنواره هنرهای تجسمی جوانان کشور در سال 1377 است. او طراح و مجری مجموعه فرهنگی هنری مهرگان  در بازار سنتی اراک است و 22 سال سابقه تولید آثار حجمی و پیکره‌های چوبی دارد. دارستانی علاوه بر برگزاری نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی متعدد، سابقه تدریس در سازمان‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنایع دستی وگردشگری را دارد.

نمایشگاه "غزال چوبی" تا 17 مرداد در نگارخانه هنر ایران به نشانی خیابان انقلاب، خیابان خارک، ضلع غربی تالار وحدت، پلاک 19 برپاست.