سرویس تجسمی هنرآنلاین: نمایشگاه حجم‌سازی نرگس باقرمرادی، در گالری هنر ایران برپاست. این هنرمند درباره آثار خود گفت: ساختار تابلوهایم از چوب است و با مواد اولیه‌ای متریالم را مقاوم می‌کنم و مواد بکار رفته در آثار کاملا طبیعی هستند.

وی افزود: در خلق آثارم از طبیعت و مناظر طبیعی الهام گرفته‌ام. خانه‌های روستایی، خانه باغ‌ها، مناظر زمستانی و کلا چشم‌اندازهایی که در عین سادگی بسیار لذت‌بخش و روح‌نواز هستند. در مجموع ٢٣ اثر در این نمایشگاه وجود دارد که در سایزهای مختلفی کار شده‌اند.

این هنرمند درباره انگیزه‌اش از انتخاب مناظر طبیعی و زندگی روستایی گفت: دوست دارم این پیام را به مخاطبان بدهم که زندگی می‌تواند در عین سادگی چقدر زیبا باشد. در زندگی شهری دیگر نمی‌شود این مناظر را دید. بنابراین سعی می‌کنم با خلق این آثار، بتوانم به دوستداران طبیعت، بخشی کوچکی از آن را ارائه بدهم.

مرادی گفت: برخی از بازدیدکنندگان نمایشگاه گفتند که این تابلوها بسیار زنده و در اصطلاح جاندارند و خوشحالم که با خلق این آثار توانستم بازدیدکنندگان را به وجد و هیجان بیاورم.

او توضیح داد: تمام آثارم ذهنی هستند، البته از طبیعت هم الهام می‌گیرم. همیشه دوستدار هنر نقاشی بودم اما زیاد برایم شگفت‌انگیز و جالب نبود و به دنبال کشف هنر بروز و نوآوری بودم به همین دلیل تکنیک تازه‌ای را انتخاب کردم.

نرگس باقرمرادی گفت: اگرچه کارکردن با چوب حس خوبی به هنرمند می‌دهد اما سختی خودش را هم دارد. کار من صرفا همین است و در آینده هم در این زمینه و با همین تکنیک کار خواهم کرد.

نمایشگاه آثار نرگس باقرمرادی با عنوان "اثر شیرین" تا 11 مرداد ماه در گالری هنر ایران میزبان هنردوستان است.