به گزارش هنرآنلاین، مهران راد گفت: محل این اجرا اهمیتی ندارد چرا که مخاطبان به‌صورت آنلاین آن را نگاه می‌کنند. در این اجرا قرار است به مدت پنج روز در محلی جلوی چشم مخاطبان زندگی کنم و مشارکت آنلاین مخاطبان در آن اهمیت زیادی دارد. در حال حاضر مشغول به آماده‌سازی زیرساخت این اجرا و همچنین منتظر صدور اجازه اجرا از سوی دفتر تجسمی هستیم.

او افزود:این اجرا نوعی هنر موقعیت‌ساز به شمار می‌رود و بیشتر تجربه مشارکت مخاطب اهمیت دارد تا خوانش آن‌ها از اثر.

پیله بر پایه تجربه شخص خودم طراحی شده و ریشه‌های روان‌شناختی دارد و احساس می‌کنم این یک تجربه همه‌گانیست و اکثر ما به‌نوعی آن را تجربه می‌کنیم.

 این هنرمند افزود: در روز آخر اجرا ویدیویی پخش می‌شود و مخاطب متوجه التزام و ایده پروژه می‌شود. امیدوارم در طول اجرا مخاطب صبوری کند و تا پایان اجرا تحلیل و خوانش خود را به اشتراک نگذارد، چراکه برداشت‌ها می‌تواند درست نباشد و از ایده این اجرا دور باشد. پس از اخذ مجوز اجرا، لینک‌ها و تاریخ اجرای این پروژه منتشر می‌شود.

 مهران راد تاکنون اجرای نمایش میکرو تئاتر مترسک به‌عنوان کارگردان و نویسنده٬ نمایشگاه بدون سیگنال (اجرا در۱۰ گالری تهران آران- آن- اعتماد- خاک- سیحون- شیرین- طراحان آزاد-ماه- محسن٬ نمایشگاه سیاسی-اجتماعی گالری اعتماد٬ نمایشگاه آرت اکسپوطوری گالری آریا٬ اتفاقاً همه از گربه‌های ایرانی خبر دارند گالری اعتماد٬ چیدمان (خاطرات زندانیان سیاسی زندان قصر) باغ‌موزه قصر٬ اجرای ویدیومپینگ ساختمان مارکف باغ موزه قصر٬ اجرای نقش آقای هلیکوپتر در نمایش مترسک، به کارگردانی محمدحسن معجونی٬ اجرای پروژه صلح "هم‌تجربگی" گالری اعتماد و طراحی محصول سبز تاسمه را در کارنامه خود دارد.