سرویس تجسمی هنرآنلاین: مراسم رونمایی از سامانه اینترنتی فروش آثار خوشنویسی در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود. نگارخانه آنلاین "آرتی‌نو" مجموعه‌ای خصوصی زیر نظر انجمن خوشنویسان ایران است که به عنوان متولی انحصاری فروش آنلاین آثار اعضای انجمن خوشنویسان ایران معرفی شده است.

فعالیت‌های اصلی آرتی‌نو در دو بخش "محتوایی" و "فنی" متمرکز است. این مجموعه در بخش محتوایی به‌دنبال تبیین و ترویج جایگاه والای هنر خوشنویسی و در بخش فنی به‌دنبال بسترسازی برای عرضه و فروش آثار خوشنویسی است.

آثار خوشنویسی که در سایت آرتی‌نو عرضه شده توسط استادان خوشنویسی تأیید و قیمت گذاری شده است. انجمن خوشنویسان آثاری که زیر نام آن قرار گرفته است را بارها ارزیابی کرده و بر اصالت و هویت آن دقت دارد. کارگروه متولی این بررسی در انجمن خوشنویسان بعد از فرایند تعیین عیار اثر، دقیق‌ترین قیمت ممکن را روی آن می‌گذارند.

 انجمن خوشنویسان ایران قدیمی‌ترین موسسه‌نخستین سامانه فروش اینترنتی مردم‌نهاد هنری ایران با قدمتی نزدیک به 70 سال است. تأسیس این نهاد که محلی برای آموزش منسجم و هدفمند خوشنویسی است، باعث شد آثار فارغ‌التحصیلان این انجمن زینت‌بخش گالری‌ها، موزه‌ها و نمایشگاه‌های سراسر جهان شود. سامانه آرتی‌نو به نشانی www.artinnogallery.com به‌عنوان زیرمجموعه‌ انجمن خوشنویسان، بستری مناسب را برای دسترسی به آثار استادان انجمن خوشنویسان ایران فراهم کرده است.

گفتنی است این مراسم ساعت 14.30 روز جمعه 29 تیر ماه در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.