به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه عکس و چیدمان "کجواج‌ها" با نگاهی به روزمرگی‌های معاصر برگزار می‌شود.

"روزمرگی‌های معاصر" پروژه‌ای به نمایشگاه‌گردانی علی میر اسماعیلی است. هنرمندان منتخب برای شرکت در هر یک از فصل‌های این پروژه، بدون وابستگی به هر یک از سبک‌ها یا شیوه‌های تولید اثر هنری، با رویکردی فرا‌رشته ای سعی در نمایش مفهوم روزمرگی در شکل معاصر آن دارند. کجواج‌ها به عنوان فصل اول این پروژه گرچه پر از ناهنجاری‌های گیج کننده است، اما میانجی میان ادراکات دیداری ما و رخدادهای پیرامون در دنیای معاصر قلمداد می‌شود.

نمایشگاه‌گردان کجواج‌ها علی میراسماعیلی است و هنرمندان این نمایشگاه به ترتیب حروف الفبا: الهه زکوی، معصومه شصتی، ماه نو شیرزاد، بنفشه عرشی، هاجر کربلائی هستند.

علی میر اسماعیلی در توضیح این فصل از نمایشگاه گفته است: پروژه‌ی کجواج‌ها در بستر یک شک عمیق تاریخی شکل گرفت، تشکیک در انگاره‌ای از عکس که ردی از واقعیت به دست داده و رکنی بنیادین در کارکردهای زیباشناسانه ی آن دارد،انکار رابطه‌ی میان آن چه می‌بینیم و آن چه میدانیم.

آثار این پروژه، گرچه پر از ناهنجاری‌های گیج کننده‌اند، اما بهترین میانجی میان ادراکات دیداری ما و خاطره‌ی آن‌ها قلمداد می‌شوند، صخره‌هایی از یقین،

معلق در اقیانوس شک...

بر اساس این گزارش، افتتاح این نمایشگاه در روز جمعه 29 تیرماه است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 17 الی 21 در مراسم افتتاحیه نمایشگاه حضور به هم رسانند.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا 3 مردادماه روزه از ساعت 11 الی 20 به گالری سایه واقع در خیابان کریم‌خان، خیابان سنایی، کوچه سیزدهم پلاک 21 مراجعه کنند.