به گزارش هنرآنلاین، در این نمایشگاه ۴۰ اثرخوشنویسی شکسته نستعلیق استاد محمّد حیدری که در دو دهه اخیر به رشته تحریر درآمده‎اند در معرض دید علاقمندان قرار می‎گیرد.

 همچنین در این مراسم که با مشارکت بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران برگزار خواهد شد از 2 کتاب "شرح آرزومندی" (گزیده‎ای از کلام ارجمند پنج سخن‌سرای نامی ایران: خیام نیشابوری، شمس تبریزی، مولوی بلخی، سعدی شیرازی و حافظ شیرازی) و "از نیستان ۲" (جایگاه کشیده‎ها در چلیپانویسی خط شکسته نستعلیق) رونمایی می‎شود. این کتاب‎ها توسط انتشارات "کرشمه‌نگار" و  با همکاری کمیسیون ملی یونسکو در ایران منتشر شده‎اند.

استاد محمّد حیدری مولف کتاب‎هایی همچون "سواران آفتاب"،  "فرمان حضرت علی (ع) به مالک اشتر"، "مادر"، "ساغر و سامان"، "مشعله خاوری"، "از نیستان"، "چارانه‎های خیام" است. وی تاکنون در نمایشگاه‎های متعدد داخلی و خارجی شرکت کرده است. همچنین آموزش خوشنویسی در ایران و دیگر کشورها از جمله فعالیت‎های این استاد مسلم خوشنویسی است.

گفتنی است این نمایشگاه از 22 تا 29 تیرماه در گالری شماره 1 فرهنگسرای نیاوران بر پاست. علاقمندان می‌‎توانند در روزهای عادی از ساعت 10 الی 21 و در روزهای تعطیل از ساعت 14 الی 21 به گالری شماره 1 فرهنگسرا مراجعه کنند.