سرویس استان‌های هنرآنلاین: نمایشگاه عکس نوجوانان چهار شهر بجنورد، میانه، بوشهر و چابهار برگزار می‌شود. این نمایشگاه‌ها دربرگیرنده 190 اثر شامل عکس و ویدیو از سی و شش نوجوان از چهار شهر ایران است. این نوجوانان برای اولین بار دوربین به دست گرفته و در کارگاه دو ماهه آموزش عکاسی- داستان‌گویی تصویری شرکت کردند و در نهایت دنیای خود را به تصویر کشیده‌اند.

مجموعه آثار این نمایشگاه به چهار شهر سفر می‌کند و تصویری منحصربه فرد و یگانه از مناطق دور و گاه فراموش شده از ایران به مخاطب می‌دهد. داستان‌های این نوجوانان پل ارتباطی بین مناطق و شهرهای دور و جدا افتاده از هم است.

این رویداد نتیجه همکاری چهار هنرمند عکاس ، الناز امینی، پیمان حمیدی‌پور، ماریا شریف‌پور و کامران غربی و چهار موسسه مردمی ا‌ست و تلاشی برای ایجاد پل ارتباطی بین چهار گوشه ایران از طریق عکاسی و داستانگویی تصویری ا‌ست.

در روز افتتاحیه هر نمایشگاه نشستی با حضور مربی کارگاه، فعالین اجتماعی، اهالی فرهنگی هنری و مسئولین محلی هر شهر برگزار خواهد شد. محور گفتمان این نشست‌ها وضعیت کودکان در هر شهر و منطقه و استفاده از هنر برای پرورش و ارتقاء سلامت کودکان و نوجوانان است. همچنین این رویدادها تلاشی برای ایجاد ارتباط بیشتر بین هنرمندان، موسسات مردمی و مسئولین با یکدیگر است.

نخستین نمایشگاه از این مجموعه 6 تا 12   تیر ماه در بجنورد برگزار شد و برنامه ادامه نمایشگاه ها به این شرح است:

نمایشگاه میانه: 20 تا 26 تیرماه - مکان: اداره ارشاد اسلامی شهرستان میانه- افتتاحیه و نشست:  20 تیر ساعت 17.30

نمایشگاه بوشهر: 4 تا 10 مرداد ماه -مکان: دانشکده هنر و معماری بوشهر  - افتتاحیه و نشست: 4 مرداد ساعت 17.30

نمایشگاه چابهار: 18 تا 22 مرداد ماه- مکان: موسسه راه سلامت- افتتاحیه و نشست: 18 مرداد ساعت 17.30

بازدید از نمایشگاه و حضور در نشست‌ها برای عموم آزاد و رایگان است.