به گزارش هنرآنلاین، سومین نشست منظومه فرهنگ صلح با بررسی هنر و تاثیر آن بر صلح با حضور اهالی سینما؛ فرهیختگان و شخصیت‌های دیپلمات روز دوشنبه چهارم تیرماه در مرکز اطلاعات سازمان ملل تهران برگزار می‌شود.

محمد مهدی مظاهری رییس موسسه فرهنگی اکو درباره فرهنگ صلح؛ رضا کیانیان؛ درباره بازیگری سینمای جنگ، فرشته طائرپور درباره سینما و صلح؛ بهروز غریب پور درباره تئاتر و صلح؛ ستاره اسکندری درباره تلویزیون و صلح؛ سونیا پوریامین درباره تاثیر مد بر صلح و طیبه محمد درباره تاثیر هنر بر ایجاد صلح برای کودکان سخنرانی خواهند کرد. 

در بخش دیگری از نشست هنر و تاثیر آن بر صلح ، محمد علی حجازی مدیر برنامه ریزی و برگزاری رویدادهای بین المللی گروه صلح و دوستی ؛ نشان صلح کودک را رونمایی کرده و درباره این جایزه مطالبی را ارائه خواهد داد.

نشست "هنر و تاثیر آن بر صلح" از سلسله نشست‌های منظومه فرهنگ صلح است که روز دوشنبه چهارم تیرماه ساعت ۱۵ در ساختمان مرکز اطلاعات سازمان ملل در تهران برگزار می‌شود.

این نشست‌ها با هدف بررسى تاثیر فرهنگ بر ایجاد صلح و دوستى بین ملت ها با شناخت و بهره گیرى از مشترکات فرهنگى با حضور  فرهیختگان و صاحب نظران داخلى و خارجى، از سال ٢٠١٦ توسط گروه سفیران صلح و دوستى با همکارى سازمان ملل در تهران برگزار مى شود و تا سال ۲۰۲۰ ادامه خواهد داشت. 

گروه سفیران صلح و دوستی ، یک گروه مردم نهاد است که با پشتوانه ی علمی - آموزشی و پیشینه ی یک دهه اجراء  در کشور های مختلف، پیام آور صلح و دوستی برای تمام کودکان جهان است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ با ریاست دکتر طیبه محمد آغاز کرده است.