سرویس تجسمی هنرآنلاین: نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان "نهالان حیات بخش" در نگارخانه هنر ایران برپاست. در این نمایشگاه آثار هنرمندانی مانند نوید سیمبر، احمد خلیلی فرد، حبیب حیدری، عباس برزگر گنجی و... به نمایش درآمده است.

غلامعلی طاهری که گردآوری این آثار را برعهده داشته است درباره این نمایشگاه گفت:

می‌دانیم که پویایی و زنده بودن هنر در جامعه ، تنها با آموزش‌های  دانشگاهی ، برگزاری اکسپو و جشنواره میسر نمی‌شود، بلکه حضور فراگیر هنر در متن و بطن جامعه با فعالیت مستمر از طریق تمامی ابزارهای رسانایی ، تولید و نمایش آثار هنری توسط همه علاقمندان و فعالان عرصه هنر نیز می‌تواند کمک شایانی در دست‌یابی به این امر مهم داشته باشد.

لذا در پی اجرای این سیاست در جامعه و ایجاد فرصت بیشتر برای جوانان هنرمند با فراخوان از هنرمندان فعال در فضای مجازی ، نمایشگاه نقاشی پیش رو تحت عنوان "نهالان حیات بخش" فراهم و برپا گردید.

بدین لحاظ ، حضور سی هنرمند از طیف‌های مختلف هنری ، متشکل از هنرآموزان آموزشگاه‌های آزاد هنری، دانشجویان و هنرمندان مطرح جامعه با گرایش‌های مختلف از کارهای آبستره ، دیجیتال آرت و نقاشی رئالیسم که از شهرهای مختلف و با سنین متفاوت از نوجوان تا میانسال را شامل می‌شوند در کنار یکدیگر ، از ویژگی‌های ممتاز این نمایشگاه می‌باشد.

اینجانب بنا دارم همین روند حمایت از  هنرمندان مردمی و جوان را برای بیشتر دیده شدن، خارج از چهارچوب‌های اداری و دولتی و فضای شبه روشنفکری و کاسبکارانه ولی کاملا مردم نهاد ادامه دهم.

گفتنی است نمایشگاه "نهالان حیات بخش" تا 6 تیر ماه در نگارخانه هنر ایران به نشانی خیابان انقلاب، خیابان خارک، ضلع غربی تالار وحدت، شماره 19 برپاست.