سرویس تجسمی هنرآنلاین: آخرین نمایشگاه گالری سیحون ٢ با حضور جمعی از هنرمندان در این گالری برگزار شد و روز 29 خردادماه فعالیت گالری شماره 2 سیحون به پایان رسید. نادر سیحون در گفت و گو با هنرآنلاین درباره تعطیلی این گالری گفت: گالری شماره 2 حدود 5 سال فعال بود و از کار آن هم بسیار راضی بودیم. اما به دلایل شخصی و برای گسترش فعالیت‌های خود در خارج از ایران تصمیم به بستن گالری شماره 2 گرفتیم.

سیحون درباره موقعیت جغرافیایی گالری 2 سیحون گفت: گالری‌هایی که دور از محل تجمع گالری‌ها در مرکز شهر هستند، بازدیدکننده‌های آنها معمولا محدود به روز افتتاحیه است. ولی ما در طول هفته نیز قرارهایی با مجموعه‌داران داشتیم و کار خود را انجام می‌دادیم. در عین حال وقتی یک گالری ویترین نداشته باشد رهگذران متوجه وجود آن نمی‌شوند و در این سال‌ها نیز بسیاری از همسایه‌های گالری شماره 2 از وجود آن بی خبر بودند.

این گالری‌دار درباره فعالیت‌های آینده گالری سیحون گفت: در حال بررسی شرایط در کشورهایی مانند امریکا و فرانسه هستیم تا در صورت امکان بخشی از فعالیت خود را در خارج از کشور ادامه دهیم. گالری سیحون نیز مثل همیشه به کار خود ادامه می‌دهد و تا پایان سال برنامه‌های گالری بسته شده است. یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در سال جاری نمایشگاه آثار مریم جواهری خواهد بود که پس از حدود 30 سال آثار خود را در فصل پاییز به نمایش می‌گذارد.