به گزارش هنرآنلاین، با نمایش آثار بزرگانی چون زنده‌یادان صادق تبریزی و منصور قندریز در کنار بزرگان هنر مدرن و معاصر ترک همچون دوریم ارویل و احمت اوران گالری بین‌المللی 7artgallery آغاز به کار خواهد کرد. در کنار این بزرگان آثار سه هنرمند جوان و مطرح ایرانی شامل حامد صدر ارحامی، کاوه کاووسی و حمید طلوعی نیز روی دیوار خواهد رفت.

گالری فردا در تهران با همکاری 7Artgallery  میزبان آثار این هنرمندان خواهد بود. در این نمایشگاه برای نخستین بار در چند سال گذشته هنرمندان مطرح ترکیه از جمله دوریم اربیل ، احمت اوران ، باریش سربیاش و یامسن اوز تورک در کنار پیشگامان هنر ایران آثار خود را به نمایش در خواهند آورد.

در این نمایشگاه 20 اثر نقاشی از این هنرمندان به نمایش گذاشته می‌شود و مروری بر یک دوره از فعالیت هنری هنرمندان پیشکسوت کشورمان در کنار هنرمندان به نام ترک خواهد بود.

این نمایشگاه از هشتم خردادماه تا بیست و چهارم این ماه در 7Artgallery برپا خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 14 تا 21 به وقت محلی در استانبول به آدرس خیابان استقلال، خیابان سردار اکرام شماره 16 مراجعه کنند و یا  برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند با تلفن ۸۶۰۷۲۶۰۲ تماس بگیرند.