به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه طراحی اولاف پروبست طراح معاصر آلمانی به طور همزمان در موزه طراحی محض و موزه دیدی گشایش می یابد.  در این نمایشگاه که به نمایشگاه‌گردانی "باوند بهپور "برگزار می‌شود، آثار این هنرمند مطرح آلمانی در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

" طراحی‌های خورشیدی" عنوان بخشی از این نمایشگاه است که از اول خرداد در موزه طراحی محض افتتاح می‌شود و"ریسمان‌های وارونه‌خوانی"عنوان نمایشگاهی است که در موزه دیدی برگزار می‌شود .همزمان با افتتاح این نمایشگاه ، از ساعت 18 تا 20 روز پنج شنبه 3 خرداد نیز  سخنرانی هنرمند به همراه  نشست با حضور باوند بهپور و فرهاد گاوزن در موزه  گالری "دیدی" برپا می شود.

مجموعه فرهنگی، هنری "دیدی"، اردیبهشت ماه سال 1395 با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مدیریت "علی توسلی"، مجموعه‌دار، در شهرستان نور استان مازندران افتتاح شد.موزه و مجموعه بزرگ "دیدی" که شامل خانه کتاب، مرکز خرید، کافی‌شاپ و رستوران است، اکنون با نگهداری مجموعه‌ای بیش از هزار و ٨٠٠ اثر ارزشمند هنرمندان معاصر ایران، موزه‌ای شاخص در کشور محسوب می‌شود.

علاقه‌مندان برای تماشای آثار در  موزه طراحی محض به نشانی  تهران خیابان طالقانی، خیابان موسوی، کوچه محمدپور، شماره 9 مراجعه کنند. موزه گالری دیدی هم در  ایزدشهر، کیلومتر 9 جاده نور- محمودآباد  واقع است. برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های :  01144580946 و همچنین 02188312538 تماس بگیرید.