سرویس تجسمی هنرآنلاین، آیدا بیابانگرد، هنرمند گرافیست، اجرای نمایشگاه "تصویر ناگفته‌ها" را حاصل بروز احساسات درونی خود دانست و در این باره به خبرنگار هنرآنلاین گفت: این مجموعه،  تصاویرِ جامعه‌ کوچکِ من است که از خانواده و دوستانم شروع شد. در واقع این رویداد نخستین تجربه ورود من به اجتماع است که حاصل نتایج روحی ناخوشایند من بود.

او افزود: این مجموعه حاصل حس‌هایی که تجربه کردم. در واقع طی اجرای آثار این مجموعه، مشکلاتی برایم پیش آمد و ضربه‌هایی از سوی جامعه دیدم که سبب شد، کم کم انسان‌های پیرامونم برای من تبدیل به موجوداتی ترسناک شوند و در ذهنم خوی انسانی خود را به مرور از دست دهند.

این هنرمند ادامه داد: من به عنوان یک هنرمند نوجوان تمام این مشکلات را بر دوش کشیدم به این امید که  رنج‌هایم تمام شوند. در واقع این من نبودم که خود را می‌کُشتم بلکه این جامعه بود که هرروز من را می‌کُشت. این مجموعه به تصویر کشیدن داستان‌های ناگفته‌ من است.

PHOTO-2018-05-21-17-30-09_3

بیابانگرد درباره انتخاب نام این نمایشگاه توضیح داد: این مجموعه احساساتی است که من از پیرامون خود دریافت کرده‌ام. حرف‌هایی که هرگز نتوانستم به زبان بیاورم و با کسی در میان بگذارم به همین خاطر نام آن را تصویر ناگفته گذاشتم.

او درباره فضای اکسپرسیونیستی آثارها اظهار کرد: من در این مجموعه سعی کردم احساساتم را تصویر کنم و می‌توان گفت که این آثار تخلیه روانی من بوده و به همین خاطر در برخی از بخش‌ها شکلی خشن و اکسپرسیونیستی یافته است زیرا انتخاب این موضوع برای من کاملاً اتفاقی و بر مبنای تحولات زندگی‌ام بود.

نمایشگاه حرف های ناگفته

این هنرمند درباره بازخورد نمایش آثار خود بیان کرد: بازخورد نمایشگاه و نقدهایی که از سوی بازدیدکنندگان دریافت کردم برای من بسیار قابل تأمل و جذاب بود به نحوی که مطمئنم روی روند کارهای بعدی من تأثیر مثبتی خواهد داشت و از آن بسیار خرسندم.

بیابانگرد درباره سبک اجرایی آثار خود گفت: این آثار با استفاده از اکریلیک و رنگ روغن بر روی بوم اجرا شده‌اند.

او از نمایش بیش از 24 اثر در این مجموعه خبر داد و افزود: در این مجموعه 24 اثر در ابعاد مختلف از 1/5 متر تا 30 سانتی متر به نمایش گذاشته شده است.

علاقه‌مندان به بازدید از نمایشگاه تصویر ناگفته می‌توانند تا 2 خردادماه همه روزه از ساعت 16 تا 20 به نگارخانه نگر واقع در قیطریه، ضلع جنوبی پارک، خیابان روشنایی، کوچه دلارارم، پلاک 33، زنگ سوم مراجعه کنند.