سرویس تجسمی هنرآنلاین: نمایشگاهی از آثار نقاشان ایران و آلمان در لندزبرگ مونیخ برگزار می‌شود. در این نمایشگاه آثاری از شاخص‌ترین هنرمندان پیشرو به انتخاب فرناز محمدی به نمایش درآمده است.

محمدی درباره این نمایشگاه گفت: نقاشى ِامروز بازتابِ شرایط تازه‌اى است که جهان را به هم نزدیک‌تر نموده است. هنر ایران و آلمان هنرى است با قوام و دوام تاریخى که غناى آن مبتنى بر جنبه‌هاى اندیشمندانه، شاعرانگى و خصلت‌هاى تصویرى است. مجموعه‌ حاضر پیچیدگى‌ها و ویژگى‌هاى تازه اجتماعى و سیاسى جهان ما را در شرایط پیچیده امروز نمایان مى‌کند. زنان هنرمند در این مجموعه و نیز در کشور خویش حضورى پررنگ دارند و آثار آنان نیز به شکل بى واسطه‌ترى اتفاقات پیرامونى و فردى را نمایان مى‌کند. هنرمندان فارغ از شیوه‌ها و موضوعات، جنبه‌هاى درونگرایانه‌اى را در آثار نشان داده‌اند که رازها و تخاصم‌هاى ما را در لایه‌هاى مختلف آشکار مى‌سازد و فضاى فوق‌العاده این نمایشگاه را به مکانى براى جستجو، لذت و تفکر بدل مى‌کند.

میترا کاویان، بهنام کامرانی، مهشید رحیم تبریزی، ماتیسا کازرونی، آفرین ساجدی، کیوان عسگری، مانلی منوچهری، علیرضا آدم‌بکان، لیلا ویسمه، فرناز ربیعی‌جاه، آزاده اعتباریان، آساره عکاشه، الهام یزدانیان، مرتضی پورحسینی، لیلی رشیدی، روشنا رستمی، سارا اشرفی، مریم عاشوری، فرشته محسنی، لاله حسینی، نگین ناصرانی و زهرا قیاسی هنرمندان ایرانی شرکت کننده در این نمایشگاه هستند و آثاری از دو هنرمند آلمانی هم در این مجموعه به نمایش درآمده است. 

IMG-20180519-WA0000

گفتنی است این نمایشگاه 19 تا 27 می (29 اردیبهشت تا 6 خرداد) در مونیخ آلمان برگزار می‌شود.