سرویس تجسمی هنرآنلاین: این مسابقه با هدف تشویق خلاقیت تصویرگران و کمک به پیشرفت کیفیت آثار تصویرگری در جزیره نامی کره جنوبی با موضوع آزاد برگزار می‎‌شود. ضمنا حضور در این رقابت رایگان است.

هر شرکت‌کننده می‌تواند بین ۵ تا ۱۰ تصویر متعلق به یک داستان را به مسابقه ارسال نماید. آثار ارسالی می‌بایست با فرمت RGB  و بصورت فایل Jpg ارائه شده و حجم آن نباید بیشتر از ۲۰ مگابایت باشد.

گفتنی است هیئت داوارن پس از بررسی آثار اسامی پذیرفته‌شدگان را در وب سایت رسمی مسابقه اعلام خواهند کرد و جوایزی به شرح زیر به منتخبین اهدا می‌شود.

جایزه بزرگ برای یک نفر شامل پلاک و ۱۰۰۰۰ دلار آمریکا؛ جزیره طلا برای دو نفر شامل پلاک و ۵۰۰۰ دلار آمریکا؛جزیره سبز برای سه نفر شامل پلاک و ۲۰۰۰ دلار آمریکا و جزیره بنفش برای ۱۰ نفر شامل گواهینامه و پلاک.

 مراسم اهدای جوایز و نمایشگاهی ویژه در جزیره نامی برگزار می‎شود. ضمنا برندگان مسابقه با هزینه نمایشگاه نامی به این جزیره دعوت خواهند شد و کاتالوگی از آثار منتخب نیز منتشر می‌‌شود.

علاقمندان به حضور در این مسابقه می‌توانند از تاریخ ۱ جولای تا ۳۱ آگوست ۲۰۱۸، برابر با ۱۰ تیر تا ۹ شهریور ۱۳۹۷ از طریق سایت: www.namiconcours.com نسبت به ثبت نام و ارسال آثار اقدام نمایند.

توجه: صفحۀ ثبت‎نام در صفحۀ اصلی سایت در ۱ جولای ۲۰۱۸ برابر با ۱۰ تیر باز خواهدشد.