به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه نقاشی‌های احمدرضا احمدی در گالری کاما گشایش یافت. عنوان این نمایشگاه برگرفته از شعر" هزار اقاقیا در چشمان تو هیچ بود" احمدرضا احمدی است که به کوشش مجید برزگر برگزار شده است.

در مراسم افتتاحیه نمایشگاه نقاشی احمدرضا احمدی هنرمندانی چون  هوشنگ کامکار، هانا کامکار،  پشنگ کامکار، شهرام ناظری، صدیق تعریف، حسام‌الدین سراج، علیرضا تابش،  شمس لنگرودی، رسول یونان، احترام برومند، یارتا یاران، میترا حجار، جعفر پناهی، رامین اعتمادی بزرگ، اشا صدر، علی اتحاد، فاطمه دیوان‌دری، محمدرضا توکلی‌راد، سعید امکانی، بهرام گوهری، شهرام پازوکی، بابک برزویه و...  حضور داشتند.

در این نمایشگاه 45  نقاشی آبرنگ از این شاعر به نمایش درآمده؛ ویژگی بارز این آثار سادگی و در عین حال زیبایی آثار است که تداعی کننده شعرهای احمدرضا احمدی برروی کاغذ است.

این نمایشگاه که به کوشش مجید برزگر، نویسنده و کارگردان سینما برپا شده است در همان آغازین ساعت گشایش با استقبال گسترده مخاطبان و اهالی سینما، موسیقی، ادبیات و هنرهای تجسمی مواجه شد.

احمدرضا احمدی در یاداشتی برای نمایشگاه می‌گوید: کشیدن آبرنگ‌ها، نه از تفنن بود و نه از دل خوشی بود، آنها در روزهای انهدام کامل روحی که مرا تسخیر کرده بود انجام شد، روزهای افسردگی مدام که زمین از زیر پاهایم می‌گریخت و سقف آسمان آنقدر پایین آمده بود که مرا به خفگی می‌برد. ابتدا با هراس شروع کردم. دوست من" ابوالفضل همتی آهویی" مرا دلداری می‌داد  و مرا به آتلیه‌اش می‌برد ، شاگردان جوانش با چهره‌های زندگی ساز ، مرا به نقاشی امیدوار کردند، هراسم از نقاشی، مرا به یاد کتاب اولم" طرح" انداخت که مسعود کیمیایی مرا از فراموشی خود درآورد. روزهای چهارشنبه به آتلیه دوستم همتی می‌رفتم و او با حوصله آبرنگ‌ها را تماشا می‌کرد، دیگر در آن روزهای فراموشی خودم، زندگی‌ام صیقل خورده بود و شفاف شده بود. اگرچه می‌دانستم زمین ناهموار و ساعت رحلت نزدیک است چون می‌دانستم باطری‌ای که در قلبم جای گرفته است قطب نمای من است، پس آب رنگ‌ها با آموزگاری دوستم تولد یافتند و روزهایم آرام آرام دلپذیر شدند.این آبرنگ‌ها را عکس برگردان روزهای انهدام روح و جسم من بدانید. تو هر چه برای ادامه زندگی دلایل محکم بیاوری ، مرگ، کور است و کر است اما جا پای عاشقان در برف ماندنی است و آب نمی شود.

نمایشگاه نقاشی احمدرضا احمدی با عنوان "هزار اقاقیا در چشمان تو هیچ بود" از 7  تا 18 اردیبهشت  در گالری کاما برپاست؛ علاقمندان برای حضور در این نمایشگاه می‌توانند به آدرس خیابان پاسداران، گلستان دهم پلاک 44 طبقه دوم گالری کاما مراجعه کنند.