به گزارش هنرآنلاین، گالری ایوان سومین سال فعالیت خود را با نمایشگاهی به نام "سیاه و سفید" آغاز کرد. در این نمایشگاه آثاری متنوع از هنرمندان مطرح یا جوانانی کمتر شناخته شده دیده می‌شود که همه آنها متعلق به مجموعه شخصی فریدون آو هستند. وجه مشترک این آثار سیاه و سفید بودن آنها است و بر همین اساس عکس‌ها، مجسمه‌ها، طراحی‌ها و نقاشی‌هایی که در گالری دیده می‌شود همگی سیاه و سفید هستند.

اندی وارهول شاخص‌ترین هنرمندی است که آثار او در این مجموعه به نمایش درآمده است. دو طراحی خطی ساده از گل و گیاه که با تکنیک سیلک‌اسکرین روی مقوا چاپ شده‌اند درون قاب‌های طلایی خودنمایی می‌کنند. عباس کیارستمی از دیگر هنرمندان نامدار این مجموعه است که عکسی از مجموعه برف او به نمایش درآمده است. در این تصویر مترسکی در میان برف دیده می‌شود و ردپای انسانی که از کادر خارج شده روی برف‌ها به چشم می‌آید. فریدون آو هم چند اثر از خود را در این مجموعه ارائه کرده است که شامل مجسمه و تابلوهای نقاشی هستند. مجسمه‌ای که آو به نمایش گذاشته است ترکیبی از لاک‌پشت، جمجمه گاو و چهره انسان است و این ترکیب عجیب با رنگ سفید خود روی زمین سیاه گالری خودنمایی می‌کند.

فریدون امیدی، امین اکبری، مهرداد پورنظرعلی، مهسا تهرانی، صادق تیرافکن، سهند حسامیان، امید حلاج، وحید حکیم، محبوبه حسینی، علی رضا، علی رضوی، پانته‌آ رحمانی، ندا زارع، علی شایسته، کوروش شیشه گران، اشکان صانعی، کامبیز صبری، سارا عباسیان، رعنا فرنود، یاشار صمیمی مفخم، بیتا فیاضی، میترا فراهانی، نریمان فرخی، حبیب‌الله فرج‌آبادی، مریم کریم، مهسا کریمی‌زاده، امیر کسری گلرنگ، فرهاد مشیری، نوگل مظلومی، احمد منتظری، سپهر مصری، ذبیح‌الله محمدی، امیر محمدزاده و نرگس هاشمی دیگر هنرمندانی هستند که آثار آنها در این مجموعه به نمایش درآمده است.

گفتنی است گالری ایوان سهم خود از فروش آثار این نمایشگاه را به یک خیریه معتبر اهدا می‌کند. گالری ایوان در نمایشگاه‌های قبلی سهم خود از فروش آثار هنری را به خیریه‌های محک، ماموت، نیکان، کمک، دهش‌پور، انجمن حمایت از کودکان کار، مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه و بنیاد کودک اهدا کرده بود. نمایشگاه "سیاه و سفید" که با همکاری گالری دستان برگزار می‌شود، تا 14 اردیبهشت در گالری ایوان به آدرس الهیه، خیابان مهدیه، خیابان جبهه، کوچه لسانی، بن‌بست حمید، شماره ۱ برقرار است. علاقه‌مندان می‌توانند هر روز به جز شنبه‌ها از ساعت ١۶ تا ۲۰ از این آثار دیدن کنند.