به گزارش هنرآنلاین، در این نمایشگاه 17 اثر آبرنگ با رویکرد مناظری  از طبیعت و نماهای منظر شهری به نمایش گذاشته می‌شود.

سیمون آیوازیان در سال 1323 در بندر انزلی متولد شد. وی آموختن نقاشی، موسیقی و عکاسی را به صورت خودآموز از کودکی آغاز کرد. با اتمام دوره دبیرستان وارد رشته معماری دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد و پس از اتمام دوره دانشگاهی به عنوان عضو هیئت علمی به استخدام دانشگاه تهران درآمد، پس از چند سال تدریس جهت ادامه تحصیل عازم فرانسه شد و مدرک دکترای خود را در رشته معماری و باستان شناسی از دانشگاه سوربون پاریس دریافت کرد و مجدداً در دانشگاه تهران به تدریس رشته‌ی معماری و در کنار آن عکاسی و موسیقی پرداخت و بالاخره پس از طی مدارج علمی مقام استادی را  کسب نمود.

آیوازیان در سال 1384، چنگ زرین جشنواره فجر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در زمینه موسیقی دریافت کرد. او طی دوره دانشگاه همه ساله به عنوان بهترین نوازنده گیتار کلاسیک در مسابقات کشوری انتخاب می‌شد و تا سال 1354 کنسرت‌های متعددی برگزار کرد، از آن تاریخ به بعد نوازندگی را کنار گذاشت و فعالیتش را در این زمینه صرفاً معطوف به پژوهش و تدریس کرد.در سال 1385 کتاب "از فرم تا مکان" او که ترجمه و تألیفی است از نحوه نگرش به مبانی معماری در غرب و مقایسه آن با شرق، از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان یکی از هفت کتاب منتخب  سال1383 معرفی و به دریافت جایزه و تقدیر نائل گردید.

از آیوازیان تاکنون نمایشگاه‌های متعدد انفرادی  و جمعی در زمینه آبرنگ و عکاسی برگزار شده است.

لازم به ذکر است در کنار آثار آیوازیان چند اثر از سپیده بابازاده نیز به نمایش گذاشته می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند تا 17 اردیبهشت‌ماه همه روزه از ساعت 11 الی 19 به گالری مریم واقع در خیابان کریم خان زند، نبش خیابان نجات اللهی شمالی، بوستان حضرت مریم مراجعه کنند.