به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه خط نگاره های آرش کریمی با عنوان " روزی شبیه فردا" در گالری کاما برپا می شود، عنوان نمایشگاه برگرفته از یکی از آثار به نمایش درآمده از این نمایشگاه است.

در این نمایشگاه ١۵ اثر نقاشی خط از مجموعه آخر آرش کریمی از روز جمعه 24 فروردین تا 3 اردیبهشت در گالری کاما به نمایش در می‌آید.

آرش کریمی متولد ١٣۵٣ در تهران، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر است که از  سال ١٣۶٧ فعالیت هنری‌اش را آغاز کرده است و از  انجمن خوشنویسان ایران با مدرک ممتاز فارغ‌التحصیل شده است و تاکنون در کلاس‌های اساتید امیراحمد فلسفی، علی شیرازی و بهره گیری از آموزش‌های استاد غلامحسین امیرخانی شرکت کرده است  و مدرس انجمن خوشنویسان و بازرس و ناظر امتحانات انجمن خوشنویسان ایران است. وی  تاکنون در بیش از ٣۵ نمایشگاه گروهی انجمن خوشنویسان  حضور داشته  و هنرمند برگزیده در مسابقات کشوری از سال ٧٨ تا ٨۵ بوده است  و  نمایشگاه های انفرادی متعددی را در موزه رضا عباسی، گالری ویونا و... برپا کرده است.

نمایشگاه "روزی شبیه فردا" از  ساعت ١٧ تا ٢١ روز جمعه 24 فروردین در گالری کاما افتتاح می‌شود. علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه از ساعت 11 تا 20  به  خیابان پاسداران، گلستان ١٠، پلاک ۴۴، ساختمان فرین، واحد ٢ گالری کاما مراجعه کنند.