سرویس تجسمی هنرآنلاین: اولین فستیوال هنر مفهومی اردیبهشت و خرداد 97 در دو بخش برگزار می‌شود. آثار ارائه شده به فستیوال می‌تواند زیر مجموعه هنر مفهومیPerformance ، Art_Happening  وVideo Art   باشد و آثار باید به صورت عکس، کانسپ یا ویدئو به فستیوال معرفی شود.

 در بخش چیدمان و ویدئو چیدمان امکان معرفی و دفاع از طرح و ایده فراهم است و در این بخش از فستیوال یک پلت فرم برای ارائه اثر تعریف می‌شود.

تیم انتخاب فستیوال هیچ قالب و مبنای متداول و از پیش مشخصی را برای هنرمندان در نظر نگرفته است. علاقه مندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند از ۱۰ صبح تا ۱۲ با دفتر فستیوال به شماره ۶۶۹۲۶۴۱۴ – ۰۹۳۹۶۷۶۲۹۷۹ تماس بگیرند یا با آدرس ایمیل فستیوال به نشانی Artproject.document@gmail.com مکاتبه کنند.

 

نخستین فراخوان سالانه بودجه حمایتی پروژه‌های محسن با هدف ایجاد فرصتی دوباره برای محک و ارتقای هنرمندان جوان ایرانی و عرصه‌ای تازه برای خلق و ارائه آثار متفاوت برای پویایی جریان هنر معاصر در ایران اعلام شد.

پروژه‌های محسن با هدف به چالش کشیدن هنرمندان و مخاطبان و ایجاد بستری متفاوت برای نمایش آثار هنرمندان در فضاهای معماری عموما بلا استفاده ساختمان‌های شهر تهران در گالری محسن طراحی شده است.

هیات داوران این فراخوان را پویا آریان‌پور، هرمز همتیان، هیونگ پارک، الایزا رابرتز و بهرنگ صمدزادگان تشکیل می‌دهند. زمان نمایش آثار برگزیده شهریورماه 97 است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در فراخوان می‌توانند به نشانی http://mohsen.gallery/mohsenprojects-opencall.pdf مراجعه کنند یا با آدرس opencall@mohsen.gallery در تماس باشند.