سرویس تجسمی هنرآنلاین: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قصد دارد در راستای تکریم خدمات ماموران پلیس، مسابقه طراحی پوستر  "ناجیانِ مان" را برگزار کند. در متن این فراخوان آمده است:

اینکه مجموعه‌ اجزای نیروهای انتظامی اعم از پلیس راهور، مرزبانی، مبارزه با مواد مخدر، پیشگیری و سایر پلیس‌های تخصصی، جان خویش را در کف دست گرفته تا همه روزه مسئولیت دفاع از امنیت و آرامش تک تک هموطنان در جای جای این مرز و بوم را بر عهده دارد بر کسی پوشیده نیست، اما جان‌هایی که در این راه نثار کشور کرده است نادیده واقع شده و آن‌گونه که باید مورد توجه قرار نگرفته‌اند.

از این رو در تلاشیم تا با تکیه بر توانایی‌های هنرمندانه‌ی طراحان گرافیک، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ بیش از دوازده هزار شهید نیروی انتظامی در ۸ سال دفاع مقدس و عرصه دفاع پیوسته از نظم و امنیت ایران عزیز، ارزش جان فشانی هر روزه‌ سربازان و دیگر نیروهای این نهاد را یادآوری کنیم.

 

مقررات:

موضوع و درون مایه‌ی آثار باید نمایانگر موضوعات یاد شده در فایل ضمیمه‌ی فراخوان باشد.

تکنیک و شیوه اجرای آثار آزاد است.

هر شرکت کننده مجاز است هر تعداد اثر دلخواه به شرط تطابق با شرایط جشنواره ارسال نماید.

لا‌زم است فایل اثر فقط از طریق پست‌الکترونیکی جشنواره به نشانی  Najianeman@Gmail.com درابعاد 70در100 سانتیمتر در فرمت JPG و با دقت 150 DPI و حداکثر حجم فایل 5 MB به صورت RGB ارسال شود.

آثار می‌بایست مطابق نمونه زیر و حتما به زبان انگلیسی نام گذاری شود. نام و نام خانوادگی طراح ـ شماره تماس ـ شماره اثر  Name Family_09120000000_01.jpg

توجه: فایل‌هایی که منطبق با این بند نام ‌گذاری نشود به مسابقه راه پیدا نخواهد کرد.

در پاسخ به ایمیل‌های ارسالی به دبیرخانه، تاییدیه دریافت ارسال خواهد شد، لذا ایمیل‌هایی که پاسخ خودکار دریافت نکنند به دبیرخانه نرسیده است.

نمایشگاهی از آثار راه یافته به جشنواره برپا خواهد شد.

برای تمامی هنرمندانی که آثارشان به جشنواره راه‌ یابد در صورت درخواست٬ گواهی شرکت در جشنواره صادر خواهد شد.

برگزارکننده مجاز است از آثار ارسالی در فعالیت‌های نمایشگاهی، تبلیغاتی و انتشار در قالب‌های مختلف اعم از پوستر، تبلیغات شهری، تبلیغات در فضای مجازی، کتاب، کارت، لباس، تمبر و... با حفظ امضای طراح استفاده نماید.

تصمیم‌گیری در مورد مسائل پیش‌‌بینی نشده به عهده‌ی برگزار‌کنندگان جشنواره است.

ارسال اثر به جشنواره به منزله پذیرفتن آگاهانه‌ی تمامی شرایط فوق‌الذکر است.

مهلت ارسال آثار:

تا 5 اردیبهشت ماه 1397

جوایز:

رتبه‌ی نخست؛ تندیس و لوح افتخار جشنواره، مبلغ 60 میلیون ریال

رتبه‌ی دوم؛ تندیس و لوح افتخار جشنواره، مبلغ 40 میلیون ریال

رتبه‌ی سوم؛ تندیس و لوح افتخار جشنواره، مبلغ 20 میلیون ریال

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از موضوعات درنظر گرفته شده برای پوستر می توانند به آدرس‌های زیر مراجعه کنند.

www.najianeman.ir 

تلگرام:  Najianeman@