به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی گالری فردا، در آرت‌فر آنکارا ترکیه گالری فردا با معرفی آثار 5 هنرمند جوان و خوش‌آتیه ایران حضور خواهد داشت. در این رویداد هنری که هرساله در آنکارا، پایتخت کشور ترکیه برگزار می‌شود، گالری فردا با آثار نقاشی از نزار موسوی‌نیا، احمد تک، مریم مقدم و کاوه کاووسی و مجسمه‌های لیلا علیخانی در آرت‌فر آنکارا حضور خواهد داشت. در غرفه این گالری در این آرت‌فر بیش از 15 اثر ارائه خواهد شد که ترکیبی از نقاشی و مجسمه است. آرت‌فر آنکارا از تاریخ 14 مارس( 23 اسفند) تا 18 مارس (27 اسفند) در آنکارا برگزار خواهد شد.

نزار موسوی نیا،  متولد 135 در آبادان است. وی کارشناسی نقاشی خود را از دانشگاه علم و صنعت و کارشناسی ارشد نقاشی خود را از  دانشگاه آزاد هنر و معماری تهران گرفته است. وی سابقه حضور در دهها نمایشگاه داخلی و خارجی را در کارنامه خود دارد از جمله حضور در آرت‌فر دبی، نمایشگاه در گالری ایام و ....

احمد تک متولد 1346  در اصفهان است، وی عضو انجمن خوشنویسان ایران است که آثارش در کتاب مشق عشق به چاپ رسیده است. در رزومه وی حضور در نمایشگاه‌هایی چون نمایشگاه گروهی دوره فوق ممتاز استاد فلسفی خانه هنرمندان تهران، نمایشگاه انفرادی خط سوم گالری والی، نمایشگاه گروهی هفت نگاه، نمایشگاه گروهی بیان اول در گالری بیان و  نمایشگاه گروهی نقاشیخط و خوشنویسی ، گالری ایدیل استانبول به جشم می‌خورد.

کاوه کاووسی متولد 1360 در آبادان است. وی فوق‌لیسانس نقاشی دارد و پیش از این در نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی خارجی حضور داشته است. وی پیش از این حضوری موفق در حراج‌هایی چون حراج رعد و نیز چند حراج خارجی را نیز در کارنامه خود دارد.

مریم مقدم دانشجوی دکترای نقاشی و متولد سال 1363 در تهران است. وی بیشترین حضورش را در برنامه‌های خارجی داشته و تاکنون در نمایشگاه‌هایی در کشورهای آلمان، انگلیس، ایتالیا و ... آثار این هنرمند به نمایش درآمده است. وی همچنین سابقه حضور موفق در آتر‌فر آکسفور لندن را نیز دارد.

لیلا علیخانی، هنرمند مجسمه‌ساز و از شاگردان خوب پرویز تاولی است. وی متولد 1352 در تهران است و تاکنون در گالری‌هایی چون گالری عقیلی و گالری دنا نمایشگاه انفرادی داشته و نیز سابقه حضور در گالری‌ها و  نمایشگاه‌هایی در کشور امارات را نیز در کارنامه خود دارد.