به گزارش هنرآنلاین، فرانسوا سنمو(سفیر فرانسه در ایران)، جمل اوبشو(رایزن فرهنگی فرانسه در ایران)، دوک سو ان (مدیرعامل ال جی)، امیرآقایی و مهندس فیروز در آخرین جمعه نمایشگاه عکس گل مردگی، از آثار نیکی کریمی دیدن کردند.

نیکی کریمی روز جمعه از ساعت ١٦ تا ٢٠ در نمایشگاه عکس خود حضور پیدا کرد تا به سوالات بازدیدکنندگان و علاقه مندان به هنر پاسخ دهد.

این فیلمساز سینمای ایران در اولین روزهای برپایی نمایشگاه درباره مضمون گل مردگی توضیح داده بود:"اتود عکس‌های نمایشگاه گل مردگی از سال ٩٤، زده شد و متاثر از دغدغه‌های سال‌های اخیرم است. عکاسی این مجموعه همزمان شد با فقدان عباس کیارستمی که در برگزاری این نمایشگاه بسیار تاثیرگذار بود. همزمان اخبار نابسامانی های خاورمیانه من را بیشتر با مفهوم نیستی و فقدان درگیر کرد.احساس تک افتادگی و تنهایی در جهانی بی نور و ناامن..."

پیش از این و در مراسم افتتاحیه نمایشگاه، جمعی از هنرمندان حوزه‌های مختلف از جمله تهمینه میلانی، محمود دولت آبادی، کامبوزیا پرتوی، حبیب رضایی، هوشنگ گلمکانی، سیف الله صمدیان، مجید مطلبی، مهدی کرم پور، محمد فرنود، امید روحانی، نادر داوودی، منصور ضابطیان و بزرگمهر حسین پور در میان ازدحام و شلوغی چند ساعته از آثار کریمی دیدن کرده بودند.

نمایشگاه گل مردگی تا ١٥ اسفند در گالری اعتماد برپاست، و علاقه مندان به هنر می توانند با مراجعه به این گالری واقع در باغ نگارستان( میدان بهارستان- خیابان دانشسرا) از مجموعه عکس های این هنرمند بازدید داشته باشند.