به گزارش هنرآنلاین، نگارخانه لاله با هدف رونق بخشی به اقتصاد هنر، در سال‌های اخیر با همراهی و مشارکت هنرمندان، فرصتی استثنایی برای شهروندانی که درآمدهای متوسطی دارند و علاقه‌مند به گردآوری آثار هنرمندان معاصر هستند، فراهم نموده است و در این راستا چندین نمایشگاه فروش سالانه، به صورت متوالی در این مرکز برگزار شده است.

 در هفتمین نمایشگاه آثار چند نسل هنرمندان معاصر ایران که با همکاری 76 هنرمند شکل گرفته است، تعداد 200 اثر نقاشی، طراحی، چاپ دستی و فتوآرت، با رویکرد مدرن و معاصر ارائه شد که با توجه به استقبال علاقه‌مندان، در روزهای اولیه بخشی از آثار به فروش رسید. به همین دلیل آثار فروخته شده از روی دیوار برداشته شده و نمایشگاه با چیدمانی تازه‌تر ادامه خواهد داشت.

هنرمندان حاضر در این نمایشگاه، با هدف توسعه فرهنگی، آثار گران‌بهای خود را به گونه‌ای ارائه نموده‌اند که از یک سو منجر به ایجاد انگیزه برای خرید آثار فاخر هنری شود و از سوی دیگر، ضمن تقویت ذائقه بصری شهروندان، به همگانی کردن هنر معاصر یاری رسانند.

رضا بانگیز، محمد ابراهیم جعفری،کامبیز درم‌بخش، مهدی حسینی، حسینعلی ذابحی، یعقوب عمامه‌پیچ، همایون سلیمی، کیومرث کیاست، مینا نوری، ثمیلا امیرابراهیمی، فرشته غازی‌راد، بهـزاد شیشه‌گران، عبدالحمید پازوکی، آرمان استپانیان، ترانه صادقیان، اکبر نیکان پور، مرتضی اسدی، نیلوفر قادری‌نژاد، علی ندایی، رضا خدادادی، فرح ابوالقاسم، فاطمه رادپور، احمد وکیلی، جمشید حقیقت‌شناس، علی خورشیدپور، رضوان صادق‌زاده، سیروس آقاخانی، جواد نوبهار، رضا هدایت، نیوشا نیوژپور، کیوان عسگری، بهنام کامرانی، مهناز پسیخانی، رضا افسری، مجید کوررنگ بهشتی، کمال طباطبایی، پژمان رحیمی‌زاده، محمد خلیلی، لیدا معینی، ژاله اخلاقی، پرویز معزز، مظفرتقوی بلسی، سیروس ولی‌زاده، مانلی منوچهری، صابر سلیمانی، وحیدخضایی، علی گلباز، مهرداد ختایی، علیرضا آدم بکان، مرجان ثابتی، شهرام بابایی، سعید دولتی، ابراهیم علیپور، علی بابایی، جلال الدین مشمولی، بهنام ولدوند، سارا جعفری، پیمان رحیمی‌زاده، بهنوش کاظمی، شیما خشخاشی، بیتا آقاجانی، آناهیتا ابوترابی، سعید خضایی، فرزانه محجوبی، آناهیتا ذابحی، حمیدرضا قیاسی، مریم طباطبایی، هانیه خضایی، حسین زینال‌پور، عباس حسینی، نجوا عرفانی، المیرا میرمیران، الیزا برزین، رضا جماعتی، مهدی درویشی، یسنا عسگری، امیرعباسی و امیرحسین بهجتی هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه هستند.

شایان ذکر است که قیمت آثار ارائه شده در این نمایشگاه از 200تا 800 هزار تومان است. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید آثار می‌توانند تا ۲۵ اسفند ماه از ساعت ۹ تا 18 و پنجشنبه ها تا ساعت 16 و جمعه ها ساعت 15 تا 19 از این نمایشگاه در نگارخانه لاله بازدید نمایند.

نگارخانه لاله، واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی لاله مراجعه کنند.