به گزارش هنرآنلاین، هانی نجم یکی از نمایشگاه گردان‌های این نمایشگاه درباره انتخاب رنگ به عنوان تم اصلی این نمایشگاه گفت: سر و کار داشتن با رنگ زرد به ما کمک می‌کند تا به مجهولات و اختلافات وجودمان پی ببریم. رنگ زرد احساسات انسان را زیر و رو می‌کند و انسان از اندوه آزاد می‌شود، رنگ زرد افکاری را به انسان القاء می‌کند که بیشترین تاثیر را بر نیروی خود درمانی فرد می‌گذارد. فعال شدن این نیرو مانند آن است که در درون انسان انرژی نهفته عظیمی ‌یک‌باره آزاد شود.

 او افزود: تاثیرگذارترین نقطه‌ای که در بدن انسان می‌تواند از رنگ زرد متاثر شود ذهن آدمی‌است. تمامی‌فعالیت‌های ذهنی فرد به وسیله نیروی رنگ زرد به حرکت در می‌آید، از طرفی برای از بین بردن ناملایمات و یاس و ناامیدی رنگ زرد مفید واقع می‌شود زیرا نیروی رنگ زرد به فرد امیدواری به زندگی و نیروی زیستن می‌بخشد. به وسیله رنگ زرد، خوش‌بینی و اعتماد به نفس را در خود افزایش می‌دهد. سیستم عصبی معده، روده‌ها، کلیه‌ها و تمامی ‌جهاز‌هاضمه تحت تاثیر این رنگ قرار دارند و اگر ناراحتی در آنها ایجاد شود به وسیله رنگ زرد می‌توان آن را درمان نمود.

نجم درباره چگونگی انتخاب هنرمندان حاضر در این نمایشگاه گفت: با توجه به شناختی که از هنرمندان و آثارشان داشتیم از آن ها برای حضور در این نمایشگاه دعوت کردیم و به دلیل رویکردهای متفاوتی که هر هنرمندی می تواند با رنگ زرد داشته باشد در این نمایشگاه با آثار متفاوتی مواجه هستیم و در این نمایشگاه گروهی از هر هنرمند یک اثر در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

 در این نمایشگاه آثار مژگان اسدی فکور، مینو ابراهیمی پور، حاتمه اعرابی، نیوشا اعرابی، ندا آریایی، مهسا امین زاده، حانیه بیگ زاده، هادی باغشاهی، پریوش پیری خانقاه، پریچهر پیرى، النا پروین نمین، فرحناز پناه، مینا تهامی، راحله حاجیان،دلبند خداوردیان، هستی خادمی، آزیتا داعی، فریبا دارابی، سیاوش ریاحی، الهام رامتین، مجتبى رستمى، رزا زرشناس، الهام سرداری، پانته آ سیاسی فر، پارمیدا سیاسی فر، فاطمه ستاره، پریسا سلطانی بخش، مهراد سالک، شروین سعید کندری، آیدا شکری اصیل، تارا صادقی، فریبا طاهری اثنى عشرى، محسن طهماسبی، زهرا عاصیان، سمیرا عظیمی، یسنا فرهمند، پروین قاسمی، آزیتا قسمتی، الهام قربانى، امین قرقره چى، صدف کباری، نادیا کرمی، مرجان میرزایی، افسانه مسگرزاده، سپنتا معادی، یاسمن مرادی، ویدا محمدصادق، محبوبه میرزایی و سپیده یوسفی در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

گالری قاف در پاسداران، خیابان نگارستان هفتم، پلاک ٥٥ واقع شده است و گالری همه روزه جز دوشنبه ها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ میزبان علاقه مندان است.