به گزارش هنرآنلاین؛ نادر مشایخی، علیرضا امیرحاجبی، علی اتحاد، محمد شیروانی، کریستف رضاعی و نیما زاغیان، در پروژه‌ای چند رسانه‌ای با عنوان "آب‌هایی که نیستند" با مدیوم‌های متفاوتی مانند پرفورمنس‌آرت، اینستالیشن، ساوند آرت، ویدیو آرت و تکست آرت با محوریت موضوعی آب در گالری چهار به ارائه آثار خواهند پرداخت. در عین حال امیرحسام میرصادقی ویدیو دیزاینر این رخداد است.

 دستمایه مشترک تمامی آثار این رخداد، آب و خشکسالی است و هر یک از هنرمندان با رویکرد ویژه خود و با اتکا به مدیومی خاص اثری ارایه خواهد کرد که ماهیت آب در آن نقش اساسی را ایفا می‌کند. 

در این رخداد هنری که دهم اسفند ماه برگزار خواهد شد، نادر مشایخی، علیرضا امیرحاجبی، نیما زاغیان و علی اتحاد با چهار اثر پرفورماتیو، محمد شیروانی با یک ویدیو آرت و کریستف رضاعی با یک اینستالیشن صوتی به تعامل با مخاطبان خواهند پرداخت.

ویژگی مهمی که رخداد "آب هایی که نیستند" را از رخدادهای مشابه گروهی متمایز می‌سازد این است که هنرمندان در عین استقلال آثارشان، در فضای تعاملی نسبت به یکدیگر، به اجرا و ارائه آثار خود میپردازند. 

"آب هایی که نیستند" پنجشنبه دهم اسفند ماه از ساعت پنج عصر در گالری چهار واقع در شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، کوچه اشراقی، شماره 4 پذیرای مخاطبان خواهد بود.