به گزارش هنرآنلاین، اولین تجربه‌ی سحر داوری در برپایی یک نمایشگاه، به سال 1374  برمی‌گردد که بخشی از نقاشی‌هایش، به انتخاب زنده‌یاد منصوره حسینی، هنرمند نقاش، در گالری این هنرمند به نمایش گذاشته شد. 

جلال سرفراز (شاعر) درباره‌ی سبک کاری سحری داوری می‌گوید: چرخش‌های منبت‌وار قلم در اجزای کارهای سحر، نشان از وسواس نقاش در توجه به برخی جزئیات، و کند و کاوهای پیوسته‌اش در تو به توی لابیرنتی بی‌آغاز و بی‌پایان، که خود او را درگیر کرده، و حالا منِ‌ تماشاگر را درگیر می‌کند. تابلوها اگرچه فضایی ساکن را تصویر می‌کنند، اما به نظر می‌رسد که در حرکتند. جنبشی شگرف در فضایی ایستا، یا ایستادن در فضایی متحرک، میان امروز و دیروز، میان هست و نیست. میان گذشته‌ای دور و آینده‌ای مه‌آلود. 

او با اشاره بر دورانی که هنرمند ساکنِ پاریس بوده، ادامه می‌دهد: اغلب تابلوها منظره‌هایی ذهنی از شهری خاموش را به رخ می‌کشند، پر از در و دیوارها و اشکال هندسی. شکل ساختمان‌ها، برج‌ها و شیروانی‌ها در تابلوها می‌تواند معماری قرون وسطایی پاریس را یادآور شود، که کودکی سحر را در برگرفته است. 

سرفراز بر حضورِ رگه‌هایی از خط‌‌نقاشی در آثار این هنرمند تأکید می‌کند و می‌گوید: سحر به زبان فرانسه مسلط است. در حاشیه‌ی برخی از تابلوها به نوعی خط‌نگاری برمی‌خوریم. واژگانی نه چندان خوانا، که می‌تواند جمله‌های شاعرانه‌ایی به زبان فرانسه باشد. 

او دربار‌ه‌ی آثار این نمایشگاه بیان می‌کند: 60 تابلوی او در اندازه‌ی آ چهار را در صفحه تارنما می‌بینیم. ارتباط با زیر و بم کار یک نقاش از طریق عکس کار ساده‌یی نیست. گردش‌های قلم، ترکیب رنگ‌ها، خط‌ها و فرم‌هایی که در تابلوها دیده می‌شود، در حد شناخت محدود من، یگانه است، از آن خودِ سحر داوری. نشانه‌هایی‌ست از تجربه‌یی پیگیر و مستمر. من بر آنم که این امتیاز بزرگی برای سحر داوری است. نمایشگاه کارهای تازه‌ی سحر داوری، در هماهنگی چشم‌گیر فرم و زبان پر از نوآوری‌هایی‌ست، که بی‌تردید هنردوستان و اهل نظر را به خود جلب خواهد کرد. 

علاقه‌مندان برا دیدن آثار سحر داوری تا 14 اسفند می‌توانند به گالری جرجانی به آدرسِ خیابان ولیعصر بالاتر از چهارراهِ پارک‌وی خیابان خیام پلاک ۴ از ساعتِ ۱۵ تا ۲۰ مراجعه کنند.