به گزارش هنرآنلاین، در این نمایشگاه مجموعه‌ا‌ی از آثار نقاشی و چیدمان یاسمن بازارگان که طی سالهای اخیر با تکنیک‌ اکریلیک روی بوم و ترکیب مواد کار شده است، به نمایش درخواهد آمد. بازارگان در ارتباط با این نمایشگاه گفت: وقتی ده ساله بودم عروسکی با قیافه‌ مردانه، پارچه‌ای و نرم هدیه گرفتم که برایم ماهیتی فراتر از عروسک پیدا کرد و کم‌کم به غول حمایتگر من تبدیل شد. شب‌ها با من می‌خوابید و من دیگر از تاریکی، دزد و ... نمی‌ترسیدم. در سفر‌ها همراهم بود، پشتم گرم بود به داشتنش و به بهترین شکلی که می‌خواستم حمایتم می‌کرد.

روز ازدواجم خودم را مجبور کردم به چمدان عروسک‌های انباری منتقلش کنم و چون نبودش برایم خیلی سخت بود شروع کردم به جایگزینی ذهنی آدم‌ها به‌جای غولم؛ من به آغوشی حمایتگر نیاز داشتم اما حمایتی بدون قید ‌و‌ شرط و فراتر از حمایت انسان‌ها. کم‌کم متوجه شدم کسی جای غولم را نمی‌گیرد، و بعد از یازده سال از چمدان عروسک‌ها بیرونش آوردم. هنوز بودنش مفید بود اما نه به‌اندازه‌ی گذشته؛ دیگر می‌د انستم ماهیت حمایتگرش ساخته‌ و پرداخته‌ی ذهن من بوده است و تصمیم گرفتم غولى را که همیشه می‌خواستم و در‌ واقع در وجود خودم داشتم نقاشى کنم. در‌ این‌حین بیشتر‌ و‌ بیشتر متوجه شدم این غول خودم هستم. من هستم که می‌توانم خودم را به بیشترین و بهترین شکل حمایت کنم، خودم را در آغوش بکشم و بی‌قید ‌و‌ شرط دوست داشته باشم. و شدم غول خودم.

 علاقه‌مندان می‌توانند هر روز به جز پنجشنبه‌ها از ساعت 11  تا 21 از این آثار دیدن کنند. این نمایشگاه تا چهارشنبه نهم اسفند ماه در گالری سایه به نشانی خیابان کریمخان، خیابان سنایی، کوچه سیزدهم، شماره ٢١ ادامه دارد.