به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی خانه عکاسان جوان؛ نمایشگاه آثار نقاشی حسین آقایی‌پور با کیوریتوری کیاندخت صادق و آناهیتا سیاوش با حضور دکتر مرتضی گودرزی دیباج، دکتر رسول اولیازاده، علی آذرنیا، احمد نصیرپور، امیرافراسیابی و جمعی از هنرمندان و هنردوستان در گالری خانه عکاسان جوان افتتاح شد.

حسین آقایی‌پور هنرمند عکاس و نقاش که در نمایشگاه‌های مختلفی در داخل و خارج از کشور داشته حضور داشته در استیتمنت نمایشگاه "فارغ از هیاهوی شهر" آورده است: وقتی جاده‌ها ساخته شدند، خطوطی را در پستی و بلندی‌های زمین ایجاد کردند که امتداد آنها تا دوردست ادامه دارد. این خطوط گاهی چون کلاف، درهم پیچیده و یا گاهی چون دانه‌های انار به نظم گسترده شده‌اند. با استفاده از این خطوط جاده‌ای، با اندکی تخیل می‌توان از هر شهر تصویری ساخت که با نقاشی آن، بعد دیگری از جاده‌ها و خیابان‌ها را مشاهده کرد. تصویری که  "فارغ از هیاهوی شهر" از میان درهم ریختگی خیابان‌ها و در لابه‌لای ازدحام ماشین‌ها با "نگاهی دیگر" شکل می گیرد و "ظاهر تازه شهر" را نمایان می‌کند.

 جاده‌ها برای ایجاد ارتباط بین دو مکان ایجاد شده‌اند، اما این نقاشی‌ها یاد‌آور می‌شود که در زندگی گاهی نتیجه‌ای متفاوت از آن چیزی که ساخته‌ایم ایجاد می‌گردد. این بسته به نگاه ماست که کدامین را ببینیم.

 در این مجموعه که بخشی از نقاشی‌هایم از خطوط جاده‌هاست، هدفم نشان دادن نگاهی دیگر از جاده‌ها بر روی بوم نقاشی بود و امیداورم بتوانم تصویر و چهره‌ای متفاوت از هر شهر در پیش روی شما قرار دهم تا اگر بار دیگر اسم شهری را شنیدید، به غیر از ساختمان‌ها و بناها، چهره‌ای  نیز از آن شهر در ذهن شما شکل بگیرد.

نمایشگاه "فارغ از هیاهوی شهر" تا دوم اسفندماه در خیابان یوسف‌آباد، کوچه چهارم، پلاک ٣، واحد٣، خانه عکاسان جوان میزبان علاقمندان است.