به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه آثار موژان موثقی روز جمعه 13 بهمن ماه با حضور بسیاری ازهنرمندان و هنر دوستان هنرهای تجسمی در گالری خانه عکاسان جوان افتتاح شد. در این نمایشگاه بیش ٢٠ اثر از این هنرمند روی دیوار رفت که با استقبال خوب بازدید کنندگان روبرو شد.

نمایشگاه میم (من یا من) با منشاء فکری هرشخصی خود باید راهی برای حفظ آرامش و نشاط  در این دنیای عجیب و غمگین بیابد برپا شده است. آثار این نمایشگاه با موضوعات انسان و روزمرگی‌هایش، زن، موسیقی و نقاشی و با سبک‌هایی ترکیبی ازسنتی و مدرن خلق شده است.

موژان موثقی، دانش آموخته رشته معماری در سال 1365 در خانواده‌ای اهل هنرمتولد شد، او از سن 8 سالگی آموختن موسیقی را با فراگیری ساز سنتور نزد اساتید بنامی چون اردوان کامکار آغاز کرد که هم اکنون خود به تربیت هنرآموزان ساز سنتور مشغول است. بعدها به علت علاقه‌اش به موسیقی کلاسیک، آموختن آواز کلاسیک را در محضر استاد هاسمیک کاراپتیان پیگیری کرد. محیط خانوادگی و وجود خواهر و برادر نقاش و هنرمندش که از شاگردان استاد مهدی علیزاده بوده‌اند بهانه‌ای شد تا موژان موثقی از کودکی در فضاهای هنری نمایشگاه‌ها حضور داشته باشد و همواره ترکیبی از موسیقی و معماری را در ذهن بپروراند که حاصلش ایده‌هایی برای خلق آثاری ترکیبی با موضوعات انسان و موسیقی شده است.

علاقه او موضوعاتی چون پوشش زنان موجب شد تا با فراگیری اصول طراحی لباس و آموختن تکنیک‌های چاپ و نقاشی بر روی لباس بپردازد که در این راستا طراحی‌های خود را به صورت ویژه برای هرفرد با توجه به شخصیت هرفرد و تنها یک‌بار خلق کند

آشنایی موژان موثقی با استاد امدادیان در سال 92، دریچه‌ای نو از هنر را به روی او گشود و در محضر این استاد به فراگیری سفالگری پرداخت.

لازم به ذکر است که در ساعات اولیه افتتاحیه این نمایشگاه 6 اثر از تابلوهای این هنرمند بفروش رسیده و این نمایشگاه تا تاریخ 19 بهمن ماه 1396 در گالری خانه عکاسان جوان میزبان علاقمندان است.