به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه گروهی " سایه سرد " روز جمعه ۱۳ بهمن‌ماه در گالری ایده پارسی افتتاح خواهد شد.

در این نمایشگاه آثاری از ۳ هنرمند را به نمایش درمی‌آید ، ملیحه رستمی ، سارای مه گرون و هنگامه نجار باشی هنرمندان نمایشگاه سایه سرد هستند . در بخشی از بیانیه نمایشگاه این‌گونه آورده شده است که :

همیشه آرزوهایی هستند که دیگر نیستند، آرزوهایی که می‌میرند. بذرهای استوار رؤیاهای نو جوانه زده، تنها در کالبد کودکانی می‌روید که از خاک محراب پیکار و رزم می‌آیند. مادرهایی که بافتنی می‌بافند به امید لحظه‌هایی که باز گرمای دور هم بودن در اجاق‌های خانه‌شان زنده شود. زن‌هایی که همچنان منتظرند که از ازدحام بهت‌زدگی رؤیاهای زنانگی و تعلیق رها شوند.

دنیا پر است از نافرجامی‌ها، نبودن‌ها و آرزوهایی که در خلأ انسان دوستی، گم می‌شوند. تصور صورت سربازان پیر و جوان که تنها با جانشان وارد نبردی بی‌بازگشت می‌شوند و زخم‌های التیام نایافته جنگ که می‌مانند و جان می‌سوزانند، همیشه هست و خواهد بود. اگر این بودها را به هم پیوند بزنی عاشق رنگ‌ها خواهی بود. رنگ‌هایی که کنار هم می‌نشینند تا یادآور داستان روزمره من‌های جدا شده از ما باشند.

این مجموعه یادمان دوران اجتناب‌ناپذیر خراش‌های روزگار است، حاصل هنرمندی سه بانوی جوان است که به ترسیم لحظه‌های مرگ رؤیاها و تحمیل ناخواسته‌ها پرداخته‌اند.

مایشگاه "سایه سرد" جمعه 13 بهمن‌ماه ساعت 16 الی 20 افتتاح می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند تا 18 بهمن‌ماه هر روز از ساعت 17 الی 20 به گالری ایده پارسی واقع در خیابان شریعتی، خیابان دولت، نرسیده به سه‌راه نشاط، کوچه اله‌وردی آذر، پلاک ۲۸ مراجعه کنند.