سرویس تجسمی هنر آنلاین : این نمایشگاه که به جهت ارائه گزیده ای از مهم ترین مجموعه هایی که تناولی در سراسر عمر هنری خود خلق کرده منحصر به فرد محسوب می شود، با توجه به استقبال شایان توجه مردم تمدید شده است. 

تناولی با اشاره به خاص بودن این نمایشگاه گفته بود:" غیر از  شش اثر، همه این کارها به گنجینه گالری بوم تعلق دارد که در بیست سال گذشته از حراجی های بین المللی خریداری کرده اند، خوشحالم که این مجموعه را به تماشای مردم گذاشته اند." 

او افزود:" به گالری بوم پیشنهاد کردم چهار شاگرد کارگاهی و دستیارانم هم مرا در این نمایشگاه همراهی کنند. اتفاقا دلم می خواست با حضور این جوان ها، ارتباط استاد و شاگردان و تداوم نسل مجسمه سازی در ایران را نشان دهم، آن هم در گالری بوم که دارای یک تشخص هنری ویژه  است و روند حرکتی تثبیت شده ای داشته و نمایشگاه های ممتازی را برگزار کرده است."

21 مجسمه تناولی در گالری بوم، تنوعی جالب توجه از مجموعه های شاخص او را روایت می کنند: در این میان مجسمه های هیچ بیش از دیگر به نمایش خواهند بود؛ غیر از سه مجسمه عشاق هیچ، یادمانی برای هیچ و دیوار هیچ، چهار هیچ ایستاده جلوه گری می کنند. هفت مجسمه از مجموعه شاعر، سه اثر از مجموعه دیوار، دو کار از مجموعه دست و قفس، و دو اثر از مجموعه عشاق، طیفی هیجان انگیز از آثار تناولی ست که در این نمایشگاه به تماشا هستند. 

در کنار این آثار یک فیلم درباره دیوار پرسپولیس این استاد مجسمه ساز، به زبان انگلیسی نیز به نمایش است.

در کنار استاد، چهار شاگرد ایشان مونا پاد با دو اثر و رامین جمشیدى، هوراد گرجى و علیرضا معصومى با یک اثر در این نمایشگاه حاضر هستند. 

این نمایشگاه تا چهارم اسفند 1396، دوشنبه تا جمعه در گالرى بوم به نشانی خیابان ولی عصر، خیابان ارمغان غربی، شماره یازده به تماشاست.