سرویس تجسمی هنرآنلاین: نمایشگاه "چشم‌های نابینای شهر ما" توسط گروه هنری نیلی با کوشش الهه نیک‌پی و با حضور تعدادی از هنرمندان جمع آوری شده و یک پرفورمنس با ایده‌پردازی نیلوفر رضوانی مقدم و الهه نیک‌پی که به موضوع یکی از بیماریهای خاص و معرفی آن به جامعه پرداخته شده است .

الهه نیک‌پی در مورد ایده‌پردازی این واقعه هنری گفت: ایده برگزاری این نمایشگاه زمانی به ذهنم خطور کرد که ساعتها در شلوغی ترافیک خیابانها و تکنولوژی به قسمتی از مشکلات افراد در جامعه فکر می‌کردم و اینکه من به عنوان یک هنرمند و عضوی از این جامعه آن را نادیده گرفته‌ام. به طور مثال بیماران مبتلا به ایلئوستومی (بیماری دستگاه گوارش) شاید در این تصورند که وجودشان در اجتماع باعث ایجاد حس ناخوشایندی در جامعه می‌شود و اینچنین بود که گروه هنری نیلی فراخوانی همگانی ایجاد کرد تا همه هنرمندان بتوانند دیدگاه خود را در قالب فرم و رنگ برای همراهی کردن با اینگونه مسائل ارائه دهند و ثابت کنند همه چیز زشت نیست شاید زشتیها را اگر طور دیگری بنگریم زیبا هستند .

باید به این نکته اشاره کرد که گالری هنری نیلی تمام تلاش خود را کرده است تا به غیر از بیماریهای خاص تمام مسائل نادیده گرفته شهر را با زیبایی همراه کند .

این نمایشگاه  روز جمعه 6 بهمن در نگارخانه هنر ایران در خیابان حافظ خیابان خارک ضلع غربی تالار وحدت در ساعت 4 تا 8 شب افتتاح می‌شود. در افتتاحیه نمایشگاه چشمهای نابینای شهر ما پرفورمنس نقاشی همراه با موسیقی به اجرا در خواهد آمد. این نمایشگاه تا 12 بهمن دایر است.